hostingcompany

hostingcompany

hostingcompany

hostingcompany

سرور مجازی مدیریت شده چیست؟ و هر آنچه بایستی در مورد آن بدانید

VPS کنترل شده چیست؟
اول از همه ، آیا می دانید که یک VPS چیست؟ VPS یا سرور شخصی مجازی نوعی سرور است که توانایی سرور اختصاصی را با کاهش قیمت به شما ارائه می دهد. چندین سرور مجازی بر روی یک سرور فیزیکی واحد ایجاد می شود که به آن گره گفته می شودسرور مجازی مدیریت شده. مدیریت سیستم عامل در یک VPS تقریباً مشابه مدیریت دویدن سیستم عامل بر روی سرور متعهد است. تغییرات از نوع مجازی سازی استفاده می شود. اما بگذارید آگاهی خود را در مورد vps کنترل شده و توضیح دهیم که معنی آن چیست. vps کنترل شده سروری است که از طریق یک متخصص نصب ، پیکربندی ، ایمن ، به روزرسانی شده است. متخصصانی که این کار را انجام می دهند به عنوان مدیر ساختار شناخته می شوند. بزرگترین گروه هاستینگ اینترنتی انبوهی از آنها وجود دارد به گونه ای که می تواند سرورها را کنترل کند.نکاتی که به هنگام خرید سرور مجازی مدیریت شده بایستی دقت کرد VPS باید به طور مرتب به روز شود که ایمن باشد. هنگامی که نسخه جدیدی از Apache ، PHP ، MySQL یا هر نرم افزاری که در VPS در حال اجرا هستند ، منتشر شد ، سرپرست سیستم مجبور است یک بروزرسانی را انجام دهد. در یک VPS مدیریت شده ، دیگر لازم نیست که تقریباً نگران مسائل فنی باشید. تمام آنچه که به سازمان میزبانی وب شما گفته شده است و آنها با مشکلات شما روبرو هستند. به همین دلیل این سرویس به عنوان میزبان وب vps مدیریت شده شناخته می شود.
بسیاری از افراد به دلیل عدم تشخیص نحوه مدیریت آن ، بهسرور مجازی مدیریت شده  VPS تغییر نمی دهند. آنها توانایی های مدیریت ساختار لینوکس را ندارند و اکنون هیچ تصوری در مورد دستورات دسترسی ترمینال ، SSH و shell ندارند. طیف گسترده ای از چنین افرادی مطمئناً زیاد است. به همین دلیل هم اکنون آژانس های میزبان وب سایت میزبان وب مدیریت شده را اجرا می کنند. این شکل از میزبانی وب سایت اجازه می دهد تا چنین انسانهایی دیگر نگران تقریباً مسائل فنی و توجه به مشاغل خود نباشند. سازمان میزبان آنها vps ها را برای آنها دستکاری می کند. برخی آژانس ها برای ارائه دهنده مدیریت شده قیمت بیشتری دارند و برخی دیگر آن را در ارائه دهنده میزبانی وب vps به عنوان یک ویژگی داخلی درج می کنند. تعداد زیادی از وب سایت های اینترنتی که مشاغل میزبانی وب را کنترل می کنند وجود دارد که سرورهای vps کنترل شده را پخش می کنند ، اما چگونه می توانید vps های کنترل شده خوبی را پیدا کنید؟ کنترل شامل چه مواردی است؟ چه چیزی را باید جستجو کنید؟ آیا به یک کنترل پنل با سرور نیاز دارید؟سرور مجازی مدیریت شده  کدام پانل دستکاری را می خواهید انتخاب کنید؟ چه ابزار عملیاتی را باید انتخاب کنید؟سرور مجازی بهتر است یا هاست؟  تمام این سؤالات ضروری است. ما در زیر به آنها پاسخ خواهیم داد.

حامل مدیریت شامل چه مواردی است؟
شما باید از شرکت میزبان وب خود سؤال کنید تا دریابید که دقیقاً آنها از ارائه دهنده مدیریت شده خود چه چیزی را در بر می گیرند. برخی مشاغل موارد بیشتری را نسبت به سایر موارد دارند. بهتر است کشف کنید که کارفرمای شما زودتر از خرید سرور چه چیزی را کنترل خواهد کرد. این کار باعث جلوگیری از زمان و پول خواهد شد. در بیشتر موارد ، مشاغل حامل مدیریتی را برای تنظیمات خاصسرور مجازی مدیریت شده VPS با نرم افزار خاصی که روی آنها نصب شده ارائه می دهند. به عنوان مثال ، Scala Hosting خدمات vps استثنایی مدیریت شده خود را به بهترین وجه برای ماشینهای مجازی با سرور مجازی مدیریت شده cPanel ارائه می دهد. انگیزه آن ساده است. امروزهسرور مجازی مدیریت شده CPanel پانل مدیریت معمول برای میزبانی خالص است. Scala Hosting از آن در تمام سرورهای خود استفاده می کند. همه اعضای پرسنل راهی برای مدیریت آن درک می کنند. در نتیجه ما قادر به ارائه یک شرکت حامل سرور مجازی مدیریت شده با قیمت مناسب و مناسب به مشتریان هستیم. معمولاً ، یک VPS کنترل شده شامل موارد زیر است:
  • پشتیبانی فنی 24/7
  • پشتیبان گیری در سرورهای دور
  • اطمینان به موقع سرور مجازی مدیریت شده
  • یک صفحه کنترل شما ممکن است برای شروع / متوقف کردن / راه اندازی مجدد VPS خود استفاده کنید
  • نصب VPS و تنظیم اولیه سرور مجازی مدیریت شده
  • سخت شدن ایمنی VPS سرور مجازی مدیریت شده
  • به روزرسانی های منظم و ممیزی های امنیتی
بدافزارها در صورت درخواست اسکن می شوند
هنگام انتخاب یک VPS کنترل شده باید به دنبال چه چیزی باشید؟
اول از همه ، انتقادات مربوط به مشتریان وب سایت شرکت میزبان وب را جستجو کنید. نظرات فیس بوک آنها و میزان فعالیت آنها در شبکه های اجتماعی را بررسی کنید. با آنها تماس بگیرید و در مورد خدمات خود از آنها سؤال کنید. تقریباً از ضمانت به موقع و پشتیبانی فنی 24/7 بپرسید. دریابید که دقیقاً با حامل کنترل شده vps چگونه محافظت می شود تا اطمینان حاصل کنید که در حال تبدیل شدن به قیمت خوبی برای پول خود هستید.سرور مجازی مدیریت شده  اطمینان حاصل کنید که کارفرمای میزبان وب سایت شما از دستگاه های پشتیبان تهیه شده از سرور شما در یک دستگاه بدنه‌ی جداگانه استفاده خواهد کرد. در صورت بروز بدترین اتفاق ممکن است از این نسخه پشتیبان استفاده شود. به آنچه پشتیبان شرکت برنامه میزبان وب سایت شما برنامه ریزی می کند ، اعتماد نکنید که همیشه پشتیبان گیری بسیار مناسب خود را حفظ کنید. شما می توانید آنها را در رایانه شخصی خود ذخیره کرده و یا فضای پشتیبان گیری بصورت آنلاین سفارش دهید. اگر دوم را انتخاب کنید ، می توانید حتی از زمان تهیه نسخه پشتیبان خود را بطور خودکار بسازید و به سرور راه دور اضافه کنید تا زمانی که VPS شما در حال قدم زدن cPanel است.
از کدام پانل دستکاری می خواهید استفاده کنید؟
این به آنچه شما از سرور استفاده خواهید کرد سرور مجازی مدیریت شده، بستگی دارد. اگر می خواهید سرور میزبان وب سایت ها و ایمیل هایتان باشد ، cPanel انتخاب مناسبی است. چرا؟ از آنجا که cPanel بیش از یک دهه است که در داخل شرکت میزبان است و صفحه نمایش دستکاری آنها به راحتی با نقاشی های صاف مطابقت ندارد. Scala Hosting آن را بر روی تمام سرورهای خود نصب می کند - سرورهای ابری ssd ، سرورهای vps ، سرورهای متعهد. انتخاب پانل دستکاری دیگر ممکن است اشتباه باشد.

کدام ابزار عامل؟ VPS مدیریت شده چیست؟
از آنجایی که شما دیگر متوجه مدیریت ساختار نیستید ، توصیه های خود را انجام داده وسرور مجازی مدیریت شده CentOS 7. را انتخاب کنید. این برکات بسیاری دارد و بیشترین دستگاه عملی در شرکت میزبان وب است. ما مهمترین مزایای زیر را ذکر خواهیم کرد.
رایگان است.
از لحاظ عملکردی با لینوکس Red Hat Enterprise مطابقت دارد.
ایده آل برای سرورهای وب ، نامه و ایمیل.
تفاوت بین میزبانی وب سایت مشترک و میزبانی VPS چیست؟
تمایز بین میزبانی وب سایت مشترک و VPS به چند موضوع کاهش می یابد: منابع ، قیمت و عملکرد.
منابع - میزبانی ساده و ساده ، به اشتراک گذاری یک سرور با وب سایت های دیگر ، که در آن میزبانی وب VPS دارایی های سرور اختصاص داده شده به شما ارائه می دهد.

قیمت گذاری - میزبانی وب مشترک به طور کلی ارزان تر استسرور مجازی مدیریت شده  زیرا منابع با کاربران بیشتری به اشتراک گذاشته می شوند. سرورهای مجازی از طرف دیگر ، معمولاً وب سایتهای کمتری دارند ، اما گرانتر هستند.
عملکرد - دلیلی که اکثر انسانها VPS را به اشتراک می گذارند به دلیل عملکرد است. وب سایت یا ابزار آنها دارای تقاضای منابع سنگین مفیدی است ، یا انتظار عملکرد بهتری دارند. وب سایتهای دارای قابلیت VPS ، هنگامی که به درستی مدیریت شوند (مانند ما در اینجا در انجام می دهیم) ، بسیار سریعتر و بیشتر پاسخگو هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد