hostingcompany

hostingcompany

hostingcompany

hostingcompany

نکات طلایی در مورد خرید هاست لینوکس که از آن چیزی نمی دانید

اگر می خواهید ، مثلاً راه اندازی یک وب سایت را مشاهده کنید ،خرید هاست لینوکس جنبه های بیشماری برای میزبانی وب وجود دارد که باید قبل از شروع پروژه با آنها آشنا شوید. اگرچه ثبت نام و استفاده از برنامه نرم افزاری ساخت سایت اینترنتی ارائه دهنده برای ایجاد سریع یک توقف سریع و کاربردی جذاب ، بسیار آسان است ، اما بسیاری از عبارات و ایده های مرتبط برای پیچاندن سر شما وجود دارد. همانطور که به سرعت مشاهده می کنید ، اگر اکنون کاملاً متناقض نباشد ، تعدادی از آن بسیار گیج کننده است. در اینجا آنچه باید در مورد میزبانی وب خالص زودتر از باز کردن یک حساب کاربری داشته باشید این است.

iranhost.com

1. بین انواع میزبان تفاوت زیادی وجود دارد خرید هاست لینوکس

اگر مدت زمان کمی را در سایت میزبان وب سپری کرده اید ، به احتمال زیاد عباراتی مانند اشتراکی ، VPS ، اختصاصی ، cloud ، WordPress و خرید هاست لینوکس  فروش را مشاهده کرده اید. آنها انواع مختلف میزبانی وب سایت خالص را تشکیل می دهند ،خرید هاست لینوکس اما اکنون هر میزبان اینترنت همه آنها را نمی دهد. بعلاوه ، انواع میزبانی وب از نظر روش های کامل از یکدیگر متفاوت هستند.

تقریباً هر میزبان خالص میزبانی مشترک ارائه می دهد ، ارزانترین شکل میزبانی وب. با میزبانی وب سایت مشترک ،خرید هاست لینوکس سایت اینترنتی شما دارای سرور و دارایی های سرور با بسیاری از سایت های دیگر است. اگر می خواهید منابع مالی میزبانی وب در اینترنت خود را اندک نگه دارید ، و تعداد بازدیدکنندگان سایت خوبی را در نظر نگیرید ، میزبانی وب سایت اشتراکی برای این کار است. خرید هاست لینوکس برای این نوع میزبانی وب سایت اینترنتی انتظار دارید کمتر از 10 دلار طبق ماه پرداخت کنید. این مرحله از میزبانی برای وب سایت های کوچک که به مقدار زیادی از پهنای باند احتیاج ندارند ، واقعاً مناسب است. از آنجا که منابع خود را با سایر وب سایت ها به اشتراک می گذارید ، باید در همه مواقع وب سایت خود نیاز به کندی گاه به گاه داشته باشید تا همه بازدید کنندگان خود را جذب کنند.

https://franswaine.com/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa%db%8c-%da%a9%d9%87-%d9%82%d8%a8%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%87%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d9%84%db%8c%d9%86%d9%88%da%a9%d8%b3-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%a8%d9%87/


شرکت های بزرگتر که بازدید کنندگان سایت بزرگی را به وب سایت های خود پیش بینی می کنند باید VPS یا میزبانی وب اختصاصی را انتخاب کنند ، که هر یک مشخصات سرور را به طور فزاینده ای ارائه می دهند. خرید هاست لینوکس میزبانی وب VPS مانند نسخه پر قدرت میزبانی وب سایت مشترک است ، به جز این که وب سایت های کمتری دارایی یک سرور را به اشتراک می گذارند ، خرید هاست لینوکس که می تواند کمی جدا از هم جدا شود. هزینه میزبانی وب VPS بیشتر از میزبانی مشترک است ، اما شما باید طبق ماه بسیار کمتر از 100 دلار بپردازید.

تبلیغات

اختصاصی که میزبان وب سایت است ، سایت شما را به طور کلی در یک سرور قرار می دهد ،خرید هاست لینوکس  بنابراین می تواند از انرژی کامل سرور بهره ببرد. این حداکثر نوع با قیمت بالای میزبانی است؛ شما می توانید مبلغ 100 دلار با ماه یا اضافی برای این قدرت خیر پرداخت کنید.

نمایندگی میزبانی وب وب اجازه می دهد تا بدون ایجاد تقاضا برای ساخت زیرساخت ها از ابتدا ،خرید هاست لینوکس شرکت تجاری میزبانی خالص خود را با نام تجاری خود شروع کنید. میزبانی وردپرس به شما امکان می دهد تا در محیطی که به معروف ترین اسباب بازی مدیریت محتوا در جهان ارائه شود ، وب سایت ایجاد کنید. و میزبانی وب ابری؟ این یک جانور کاملاً یک نوع است که به شما امکان می دهد  خرید هاست لینوکسبدون مشکل مقیاس انرژی سایت اینترنتی را در بیش از یک سرور انجام دهید ، هر چند که هر میزبان اینترنت آن را ارائه نمی دهد. هنوز. قیمت این میزبان ها در همه جای مکان وجود دارد ، بنابراین خرید دور ضروری است.

مقالات توضیح دهنده متعدد ما (که در پاراگراف های فوق به آنها متصل شده است) را برای یک شیرجه عمیق تر در هر نوع میزبانی وب بررسی کنید.

2. پهنای باند همانند انتقال داده ها نیست

"پهنای باند" و "انتقال آمار" غالباً به صورت متقابل مورد استفاده قرار می گیرند خرید هاست لینوکس تا تعداد سوابق وب سایت شما در معرض بازدید کنندگان قرار بگیرد ، اما از نظر فنی ، این عبارات تعاریف یکسانی ندارند.

پهنای باند مقدار کل واقعیتهایی را نشان می دهد که ممکن است در یک زمان منتقل شوند ، خرید هاست لینوکس در حالی که سوئیچ آمار عبارت است از توان یا مقدار واقعی داده هایی که معمولاً در هر ماه ممکن است استفاده شوند. به این شکل فکر کنید: یک میزبان وب حداکثر پهنای باند 5 گیگابایتی دارد ، اما بسته به برنامه میزبانی شما ، وب سایت شما علاوه بر این ممکن است فقط 1 گیگابایت انتقال حقایق را با ماه مجاز کند.

توجه: اگر وب سایت شما به دلیل  انتقال نقل و انتقالات آماری ماهانه خود فراتر رود ،خرید هاست لینوکس به عنوان مثال ، یک میزبان اینترنت ممکن است سرعت سوئیچ آمار صفحه وب شما را کند کند یا به عنوان یک پنالتی نرخ شما را تعیین کند. علاوه بر این حتی ممکن است شما را برای پیشرفت به یک ردیف بهتر میزبانی وب سایت اینترنتی ترغیب کند. درست است که موانع اطلاعات صفحه وب خود را زودتر از آنچه که در موقعیت هایی مانند این قرار دارید تشخیص دهید.

3. خرید هاست لینوکس نامحدود کاملاً نامحدود نیست

میزبان وب به شما کمک می کند تا با قول ذخیره بی حد و حصر یا انتقال آمار ماهانه ، در برنامه های میزبانی وب خود ثبت نام کنید. خرید هاست لینوکس معمولاً دیگر این یک معامله کاملاً صادقانه نیست. اکنون ، شاید نتوانم بگویم که این میزبان وب مستقیماً در حال دروغ گفتن هستند ، اما ذخیره "نامحدود" یا انتقال سوابق می تواند تقریباً به طور مداوم موانعی داشته باشد که توسط کارفرما متفاوت است. به عنوان مثال ، خرید هاست لینوکس "فضای خالی" از فضای دیسک را ارائه می دهد ، و اظهار می کند که هیچگونه درپوش روی محتوای محتوای کاربر وجود ندارد - تا زمانی که مرد یا زن کاملاً مطابق با عبارات سازمان حامل باشد و از گاراژ استفاده کند "برای حالت عادی. عملکرد شما. " این شبیه به بوفه میگو بی کف است:خرید هاست لینوکس  در نهایت اگر یک غذای واقعی ابتدا از میگو استفاده نشود ، سرانجام یک محل غذا خوردن شما را قطع می کند.

https://click.ir/1397/12/13/shared-hosting-vs-vps-hosting/

انتقال نامحدود از گاراژ و سوابق به طور کلی با برنامه های اشتراکی یا وردپرس همراه است و به شما امکان می دهد وحشی شوید ... در حد مجاز. اگر وبلاگ شما گردش منظم از بازدید کنندگان معقول را بدست آورد (هر آنچه که معنی آن باشد!) ، خرید هاست لینوکس در وضعیت عالی قرار خواهید گرفت. با این حال ، شما نباید فرض کنید واقعیت های روز را اضافه یا انتقال دهید. تعداد متوسط ​​جو در حال انجام این کار نیست ، احتمالاً در چند فعالیت مشکوک به نظر می رسد.


شما باید درمورد شرایط خدمات میزبان وب یا نماینده پشتیبانی مشتری مشورت کنید تا دقیقاً بدانید چه کاری ممکن است و چه کاری نمی توانید در حوزه ارائه خدمات بی حد و حصر برنامه خود انجام دهید. به عنوان مثال ، در وب سایت اینترنتی خود اعلام می کند که آژانس "پهنای باند یا ترافیک را ردیابی نمی کند ، به طوری که هرگز نگران هزینه های اضافی مزاحم نباشید."

4-  خرید هاست لینوکس

اگر به دنبال عضویت در میزبانی وب سایت مشترک هستید ، به احتمال زیاد املاک و مستغلات را در سرور سخت دیسک سخت (HDD) سنتی دریافت خواهید کرد. خرید هاست لینوکس فایده سرور مبتنی بر HDD این است که می تواند مبلغ ذخیره ای عظیم را با قیمت ارزان ارائه دهد. در حالی که نردبان میزبان وب سایت را به پیشنهادهای قدرتمند دیگری منتقل می کنید ، که شامل VPS و اختصاصی است ، میزبان اینترنت امکان ایجاد سایت در درایو حالت جامد (SSD) را برای شما فراهم می کند.

خرید هاست لینوکس با سرورهای مبتنی بر SSD واحدهای ذخیره سازی سریع رعد و برق هستند. فناوری SSD هنوز هم بسیار گرانقیمت است ، بنابراین سرورهای کاملاً مبتنی بر SSD شما معمولاً کلیه ذخیره های کوچکتر نسبت به HDD دارند. به ندرت سرورهای SSD 1TB را مشاهده خواهید کرد ، که این تعداد بیش از معدودی است که در عرصه HDD غیرمعمول نیست.


بحث SSD در مقابل HDD موضوعی طولانی است که بسیار فراتر از محدوده این مقاله است. توصیه می کنم SSD پر زرق و برق تام برانت و HDD را بخوانید: تفاوت چیست؟


5- یک سرور لینوکس انجام خواهد داد

تقریباً هر میزبان خالص به لینوکس می دهد زیرا دستگاهی که به سرورهای خود قدرت می دهد. خرید هاست لینوکس در واقع ، من فکر نمی کنم که من میزبان اینترنت را بررسی کرده ام که فاقد سیستم عامل آزاد و منبع باز است. حتی اگر با لینوکس آشنا نیستید ، نمی خواهید هیچ کار منحصر به فردی را انجام دهید که ساخت وب سایت را متوقف کرده است. سازندگان وب سایت ، وب سایت های ساختمانی را به یک نسیم تبدیل می کنند.

به گفته این ، اگر سایت شما چارچوب های برنامه نویسی ASP یا ASP.NET را می خواهد ، شاید لازم باشد با ابزار عامل Windows Server اجرا کنید. این به این دلیل است که اسکریپتی که شما می نویسید و صفحات وب تولید می کنید در یک محیط مبتنی بر ویندوز موثرترین عملکرد را خواهد داشت.

https://hostingcompany.blogsky.com/1399/01/31/post-11/%d9%87%d8%b1-%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d9%82%d8%a8%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%b1%d9%88%d8%b1-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%af


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد