hostingcompany

hostingcompany

hostingcompany

hostingcompany

تجارت الکترونیک چیست ؟


با استفاده از وب سایت معتبر بر روی وب سایت خود ، فروشگاه اینترنتی الکترونیکی یا مشاغل وب سایت خود را به خرید و فروش کالاها یا ادارات با استفاده از وب سایت و مبادله پول و اطلاعاتی که می توانید در این زمینه ارائه دهید ، ارائه می دهد. با استفاده از این وب سایت می توانید با استفاده از منابع انسانی خود را از بین ببرید.


گرچه مشاغل الکترونیکی به همه قسمتها مشاغل آنلاین محدود شده است ، اما می توانید برزیل را به وب سایت خود بفرستید تا بتوانید به کالاهای تجاری و شرکت های مستقر بپردازید.

 

 

پس از مراجعه به این پایگاه اینترنتی ، با وب سایت واقعی معلم آنلاین شروع می شود: در 11 اوت 1994 ، مردی سی دی به همراه گروه استینگ از طریق سایت خود NetMarket ، همچنین می توانید با خود فروخته شوید. این مشتری واقعی است که می تواند به شما عادت کند و بتواند آن را شناسایی کند و از طریق آن بتواند به شما معرفی کند و یا "خانواده شما بتواند بری شود".


از این نقطه به بعد ، پایگاه اینترنتی بین المللی مشاهده می شود و می توانید با خرید آنلاین و خریداران بتوانید از راهپیمایی مستقر شوید. مشاوران خودمختار ، سرمایه گذاری های مستقل و سازمان های ارزشیابی ، همه را می توان از طریق خدمات مفید دریافت کرد ، به افرادی که می توانند برای کالاها و بنگاه های خود را در این مقاله بفرستند با استفاده از خدمات اختصاصی اختصاصی بفروشند.


پیش بینی می شود که بتوانید دسترسی آنلاین خود را در سراسر جهان مشاهده کنید تا سال 2020 به 27 تریلیون برس برسد.


انواع مدل های تجاری الکترونیکی


چهار نوع واقعی از مدل های تجاری و فروشگاه اینترنتی ممکن است از این طریق بتوانند بتوانند به آنها دسترسی پیدا کنند و هر مبدله ای را که بین خریداران و سازمان ها می توانند افتخار کنند ، به تصویر بکشد.


1. تجارت به مصرف کننده (B2C):


در زمانی که می توانید یک مقام مدیر و معلول را به یک خریدار شخصی داشته باشید ممکن است (برای مثال به عنوان یک زن و شوهر کفش از یک شرکت انتخاب کننده آنلاین استفاده کنید).

https://www.disruptiveadvertising.com/business/what-is-b2b/

2. تجارت به تجارت (B2B):


در زمانی که یکی از افراد صاحب شغل توانایی دارید و یا توانایی دارید تا بتوانید مشاغل دیگری داشته باشید (به عنوان مثال یک شغل برنامه نویسی را به عنوان یک مدیریت برای استفاده از سازمان های مختلف برای انتخاب می رساند)


3. خریدار مصرف کننده (C2C):


در زمانی که یک خریدار وضعیت واقعی و معقولی در مورد خرید شما امکان پذیر است (به عنوان مثال شما می توانید با خودتان بخرید در eBay به یک خریدار دیگر می توانید از آن استفاده کنید).


4. خریدار به تجارت (C2B):


در صورت داشتن یک خریدار کالای شخصی خود و یا داشتن خدمات خود ، می توانید به عنوان یک فروشگاه اینترنتی یا صاحب نظر خود بخواهید (به عنوان مثال بتوانید از شما بخواهید ، بتوانید به شما امکان پذیر شود ، به جمع آوری خودتان دسترسی داشته باشید ، یا یک نفر دیگر از آنها بخواهید که یک بار دیگر ، مجله عکس خود را نشان می دهد).


خدمات تجارت الکترونیکی


با مراجعه به وب سایت می توانید مجموعه ای از منابع مختلف و متناسب با متن را در اختیار شما قرار دهیم و از این طریق بتوانید با مراجعه به سایت خود بخواهید و از این طریق می توانید با مراجعه به سایت خود بخواهید از این طریق دسترسی پیدا کنید.


1. اطلاعات ارائه شده:


پیشنهاد یک کالا از طریق یک کسب و کار برای نشان دادن به مشتری بدون واسطه.


2. تخفیف:


ارائه دهنده خدمات با ارزش ، بطور منظم به عنوان تصمیم گیری در مقام تصمیم گیری در مقام زمانی که می توانید به راحتی به میز می افتد.


3. برون سپاری:


پیشنهاد کالایی که توسط شخصی تعیین شده است و برای خریدار ارسال شده است.


4- جمع جمع پول:


مجموعه پول نقد از خریداران قبل از زمان دسترسی یک کالا برای تعیین سرمایه گذاری برای هدایت برای تبلیغات مهمتر است.


5. عضویت:


تکرار برنامه ریزی شده برای دستیابی به یک اختیار یا دولت تمام وقت تا زمانی که می تواند در اختیار شما قرار بگیرد.


6. مشخصات فیزیکی:


هر یک از صاحبنظران می توانید با ارائه خدمات پیشنهادی خود ، مجدداً رضایت بخش دیگری داشته باشید.


7. موارد رایانه ای:


محصولات ، قالب ها و دوره های رای گیری ای معتبر هستند که می توانند در اختیار شما قرار بگیرند و یا مجوز استفاده از رابط کاربری را داشته باشند.


8- دولت:


امکان یا مجموعه ای از این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد. زمان سازمان تخصصی با داشتن این اعتبار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد