hostingcompany

hostingcompany

hostingcompany

hostingcompany

مزایا در برابر معایب وب سایت فروشگاه ساز اینترنتی

آیا به فکر شروع تجارت الکترونیکی هستید؟به دنبال فروشگاه ساز اینترنتی ;می گردید؟ اطلاعات خوب این است که پیش بینی می شود درآمد جهانی در خط تا سال 2020 به چهار تریلیون دلار برسد. در سال 2018 ، فقط در ایالات متحده آمریکا ، مغازه های تجارت الکترونیک 504.58 میلیارد دلار درآمد فروش داشته اند. مزایای تجارت الکترونیکی بسیار بیشتر است. در این مقاله ، شما مزایا و مضرات فروشگاه های آنلاین را کشف خواهید کرد تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا این نوع مناسب تجاری برای شما است یا خیر. این نعمت شرکت های آنلاین به شما کمک می کند تا در طول سفر کارآفرینی خود هیجان زده و با انگیزه باشید.

مزایای تجارت الکترونیک با فروشگاه ساز اینترنتی  چیست؟

شما به این تحقیق رسیدید که برکات دریافت یک شرکت تجاری اینترنتی  با فروشگاه ساز اینترنتی چیست. در صدر لیست مزایای تجارت الکترونیک هزینه اقتصادی پایین است اما سایر مزایا شامل ارتقاء دنیا ، بازاریابی مشتریان ، شخصی سازی خرید برای تجربه و غیره می شوند. .

https://persiangads.com/2020/02/23/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%a7%db%8c%d8%a8-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c/



 نمایش سریع پرفروش ها فروشگاه ساز اینترنتی

تجربه آنلاین شخصی سازی شده

دلیل قابل توجه برای شروع یک شرکت تجاری آنلاین


یکی دیگر از مزایای تجارت الکترونیک این است که شما می توانید از خرید ضربه استفاده کنید زیرا مشتریان آنلاین مایل هستند که در این امر شرکت کنند.فروشگاه ساز اینترنتی  اگر عکاسی از محصولات جذاب ، با رنگی پر جنب و جوش و یا احساسات انسانی دارید ، می توانید تبلیغاتی ایجاد کنید که انگیزه فشار را خریداری کند. همچنین می توانید تکنیک های کاملاً کم نظیر تایمر شمارش معکوس یا مقادیر محدود شده را نشان دهید.

مزیت تجارت الکترونیک شماره 1: هزینه مالی پایین با فروشگاه ساز اینترنتی

فروشگاه ساز اینترنتی  قیمت کم دارد

یکی از مزایای تجارت الکترونیک این است که قیمت راه اندازی کمتری دارد.فروشگاه ساز اینترنتی در قبال فروشگاه های خرده فروشی فیزیکی برای اجاره یک در هر مکان از فروشگاه های خود باید مبلغی از گلدان های سبز را پرداخت کنند. آنها علاوه بر این چندین هزینه پیشرو از قبیل نگه داشتن علائم ، نگه داشتن طراحی ، خرید موجودی ، تجهیزات فروش و موارد دیگر دارند. فروشگاه های خرده فروشی فیزیکی علاوه بر این باید تیم کارگران را به نقاشی بپردازند و هر مکان را اداره کنند. علاوه بر این آنها همچنین می توانند با تکیه بر قیمت محصول موجود در فروشگاه ، به کارمندان حفاظت اجاره دهند.17 نکته راه اندازی کسب و کار اینترنتی "در شرایط تحریم"را مطالعه نمایید.


با این حال ، در سال 2019 قیمت های شروع یک فروشگاه ساز اینترنتی در 418 دلار پیش بینی شده است و فروشگاه های تجارت الکترونیک به صورت دستی 3192 دلار در 12 ماه در بیشتر از 12 ماه در فروشگاه ساز اینترنتی Shopify برای استخدام مجازی پرداخت می کنند. علاوه بر این ، فروشگاه ساز اینترنتی Shopify شامل یک پلت فرم نرم ، میزبانی وب سایت ، مضامین فروشگاه ساز اینترنتی Shopify نشده ، برنامه های استثنایی مانندفروشگاه ساز اینترنتی Oberlo ، و تعداد زیادی از قدرت پردازش های فوق العاده دیگر است. بسته به نوع تجارت شرکت تجارت الکترونیکی که شما اداره می کنید ، علاوه بر این ممکن است بخواهید کارمندان را اجاره دهید در حالی که به یک سطح مطمئن رشد می کنید. از آنجا که فروشگاه اینترنتی شما آنلاین است ، این کارمندان می توانند از راه دور کار کنند و کشف گروهی از کارگرانی که به شکل شرکتی در شرکت شما شکل می گیرند ، کمتر دشوار می شوند.

اگر انتخاب کنید به صورت آنلاین ، شما نمی خواهید سهام انبوه بخرید و در کل پول صرفه جویی کنید. لوگوی ذخیره شما معمولاً هزینه کمتری نسبت به علامت فروشگاه دارد. هزینه های شرکت شما به طور معمول در تجارت الکترونیک بسیار پایین است. این یکی از حداکثر مزیت های جذاب برای بازاریابان جدید است که به دنبال پایین نگه داشتن هزینه های خود هستند.


مزایای تجارت الکترونیک فروشگاه ساز اینترنتی


یکی دیگر از مزایای فروشگاه ساز اینترنتی این است که فروشگاه های اینترنتی همیشه برای شرکتهای تجاری باز هستند.فروشگاه ساز اینترنتی با تبلیغات خود در فیس بوک ، می توانید شخصی را در یازده p.M. جذب کنید. یا 4 آ.م. در هر بخشی از عرصه. اکثر فروشگاه های منطقه فیزیکی در بین 9 صبح. تا نه p.M. اگر در تمام ساعات مورد استفاده قرار بگیرید ، ممکن است افرادی را انتخاب کنید که در صورت باز بودن فروشگاه ، محصولی را در فروشگاه ها انتخاب کنند.

در مورد بازار هدف خود فکر کنید که ساعات عادی کار نمی کنند یا خیلی مشغول حضور در خرید برای خرید چیزی هستند. فروشگاه ساز اینترنتی تجارت الکترونیک به شما امکان می دهد افرادی را جذب کنید که علاوه بر این برنامه هایی با نقاشی های عجیب و غریب دارند و یا وقت کافی برای خرید حضوری ندارند. برای اینکه یک وکیل در شب سفارش بگیرد ، نیازی به پرسنلی ندارید که شیفت شب را اجرا می کنند تا اطمینان حاصل شود که تمام سفارشات پردازش می شوند. شما به هیچ وجه نمی خواهید یک محافظ ایمنی را اجاره کنید! فروشگاه ساز اینترنتی تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که سیستم های سفارش خود را به صورت خودکار انجام دهید تا مشتریان در حالی که سفارش خود را می گیرند نامه الکترونیکی تأیید شده را بدست آورند تا آرامش خاطرشان را فراهم کند.


مضرات تجارت الکترونیک چیست؟

مانند هر حرفه ای ، یک نتیجه گیری وجود دارد. هنگام شروع خرید آنلاین ، مهم است که واقع بین باشید ، بنابراین برخی از معایب تجارت الکترونیکی که معامله گران ما به آن دچار شده اند ، مشاهده نمی کنید که پس انداز بدنی را مشاهده نمی کنید.


ضرر تجارت الکترونیک شماره 1: هیچ کس نمی تواند در هنگام خرابی سایت بخرد

ضرر تجارت الکترونیکی


در صورت خرابی صفحه وب شما هیچ کس نمی تواند از فروشگاه شما بخرد. به همین دلیل مهم است که وب سایت شما در بستر مناسب میزبانی شود. به عنوان مثال ، اگر شما حداقل هزینه میزبانی وب سایت را پرداخت می کنید و از یک آگهی در حال تغییر و یا فریاد تلویزیون مانند Shark Tank ، بازدیدکنندگان سایت را افزایش می دهید ، صفحه وب شما خرابی احتمالی خواهد داشت.

خوشبختانه ، Shopify از قیمت ماهانه خود میزبانی شل می دهد و به شما امکان می دهد یکی از سرورهای خوب را در بازار داشته باشید. در جدیدترین حافظه ، زمانی که وب سایت ها کاهش یافته اند ، بیشترین کارآیی را داشته اند. با این حال ، مغازه های تجارت الکترونیکی تنها سایت هایی نبودند که تحت تأثیر قرار بگیرند. توییتر ، Spotify ، Soundcloud و موارد دیگر با این تصادف کم شده اند. مشکل در همان روز برطرف شد. با این حال ، خرابی صفحات وب در Shopify به قدری نادر است که احتمال ایجاد مشکلی در شرکت تجاری شما وجود ندارد.

مقاله ما با موضوع سرور مجازی مدیریت شده چیست؟ را مطالعه نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد