hostingcompany

hostingcompany

hostingcompany

hostingcompany

گواهینامه ssl چیست و هر آنچه بایستی در مورد ssl بدانید

گواهینامه ssl چیست؟

SSL مخفف Secure Sockets Layer است.از داده های حساس بین سرور و مشتری محافظت می کند.گواهینامه ssl چیست؟به عبارت ساده ، آمار منتقل شده بین شما و یک سایت اینترنتی رمزگذاری شده و همچنان ایمن است.داشتن SSL برای کسانی که وب سایت تجارت الکترونیکی دارند ضروری است. این کارآمدترین صفحه وب را قابل اعتماد نمی کند ، استفاده از SSL در وب سایت شما یک سیگنال رتبه بندی موتور جستجوگر مثبت است.

اوج گرفتن حملات سایبری و آگاهی بیشتر در مورد نظارت دولت باعث شده است تا امنیت بیشتری در اینترنت برقرار شود و بخش بزرگی از آن رمزگذاری ترافیک جریان یافته از طریق وب سایتها گواهینامه ssl  چیست ؟ و تفاوت انواع آن با یکدیگر  است. گوگل ، فیس بوک و مایکروسافت از جمله بسیاری از شرکتهایی هستند که برای استفاده گسترده تر از رمزگذاری SSL / TLS (Secure Sockets Layer / Transport Layer Security) تلاش می کنند ، هرچند اجرای آن دشوار و گران است. در اینجا اصول اولیه آنچه شما باید بدانید آورده شده است.

 TLS و  گواهینامه ssl چیست؟

این پروتکل است که در اصل در دهه 1990 توسط Netscape ساخته شد ، تا صحت وب سایت ها را تضمین کند و اجازه دهد تا داده های امن با کاربران نهایی رد و بدل شود. این یک اتصال رمزگذاری شده را با استفاده از رمزنگاری کلید عمومی ایجاد می کند ، که معمولاً توسط "https" و یک قفل قفلی در پنجره URL یک مرورگر نشان داده می شود.


گواهینامه ssl چیست؟ چرا مهم است؟


داده هایی که فقط با استفاده از http رد و بدل می شوند توسط هکرها قابل رهگیری هستند. داده ها را می توان جمع آوری یا دستکاری کرد و خطرات حریم خصوصی و امنیتی را برای کاربران ایجاد کرد. این روزها تقریباً همه بانک های معتبر و سایت های تجارت الکترونیکی از SSL / TLS استفاده می کنند ، اما بسیاری از وب سایت های کوچکتر هنوز هم این کار را انجام نمی دهند.

گواهینامه ssl چیست؟ آیا تنظیم آن سخت است؟


SSL / TLS به ویژه برای وب سایتهای بسیار بزرگ بسیار پیچیده و دشوار است. سازمان های شناخته شده به عنوان مجوزهای صدور گواهینامه (CA) انواع مختلفی از گواهینامه های دیجیتالی را برای تأیید اعتبار وب سایت ها به فروش می رسانند. بسته به نوع گواهینامه ، CA بررسی می کند که شخص درخواست کننده یک قانونی است ، تا از سایت های کلاهبرداری محافظت کند. اما گواهینامه ها می توانند گران باشند و منتقدین می گویند که هزینه و پیچیدگی آن خنثی است. گواهینامه ها نیز منقضی می شوند و مهم این است که سرپرست IT می دانند چه موقع باید تمدید شود.

بسیاری از وبلاگ نویسان استدلال می کنند که آنها نیازی به گواهینامه SSL ندارند زیرا آنها بهترین اطلاعات را ارائه می دهند و چیزی را تبلیغ نمی کنند.

این منطق معتبر به نظر می رسد ، با این وجود باید دانست که وبلاگ نویسی فقط سرگرمی نیست و انسانها بر اساس اطلاعاتی که در وبلاگ ها می خوانند ، تصمیم گیری می کنند. استفاده از رمزگذاری SSL مانع حمله انسان به مرکز می شود که این یک مشکل امنیتی مهم هنگام کار به صورت آنلاین است.

وبلاگ نویسان می توانند از SSL های رایگان (SSL مشترک) ارائه شده از طریق شرکتهایی که شامل LetsEncrypt و CloudFlare است ، بهره مند شوند. هر دوی آنها از طریق کلیه شرکت های میزبانی وب غالب ، بدون دسترسی و پشتیبانی هستند. هردوی آنها دارای گواهی SSL معتبر منطقه نیز هستند. (شما در مقاله بعدی این سری بیشتر در مورد سبکهای مختلف SSL بیشتر می آموزید.)

اکنون ، در جستجوی گواهینامه SSL باید مطالبی را که باید در نظر داشته باشید داشته باشیم

اختصاصی SSL در مقابل Shared SSL

https://www.cloob.com/timeline/reportage_33_1

اختصاصی SSL کاملاً متعلق به یک کاربر است (و هزینه آنها را نیز پرداخت می کند).

SSL های مشترک معمولاً از بین نمی روند ، اما نگرانی هایی در مورد حمایت دارند و برای سایت های تجارت الکترونیکی تأیید نمی شوند.

یکی دیگر از مهمترین تمایز بین گواهینامه ssl چیست؟  متعهد و مشترک ، خدمات کمکی است. SSL های مشترک کمک نمی کنند و SSL های اختصاصی به شما کمک می کنند.

(با این حال ، جستجوی مختصری در Google یا سیستم راهنمای فنی میزبان وب سایت شما ، به شما این امکان را می دهد تا هر مشکلی را که دارید داشته باشید.)

سطح رمزگذاری


مراحل متنوعی از رمزگذاری در دسترس است. برای دریافت کارتهای اعتباری / بدهی ، باید دارای گواهی SSL با حداقل 128-BIT باشید.

نام تجاری:

هنگامی که به دنبال گزینه هایی برای خرید یک گواهی SSL هستید ، متوجه می شوید که گروهی از افراد اقدام به ارتقاء گواهینامه های SSL می کنند. این می تواند گیج کننده باشد.

شما باید SSL را از هرجای دیگر خریداری کنید ، اما هنگام خرید اقلام گران قیمت که شامل اتومبیل ، جواهرات ، هواپیماهای جت یا هر مکانی که فکر کنید چیز اصلی را در خرید برای تصمیم گیری ایفا می کند ، از یک مارک یادآوری کنید.


برای رها کردن بیش از حد از سایت های تجارت الکترونیکی ، باید SSL را از گروه هایی مانند Verisign ، Geotrust یا Comodo خریداری کنید.

آیا می خواهید I.P. اختصاصی داشته باشید؟


داشتن یک متعهد I.P. هنگام استفاده از گواهینامه SSL.

به این ترتیب ، گواهینامه های SSL شما می توانند در I.P. شما مرتبط شوند. نشانی. با این حال ، یک I.P. اختصاصی اکنون شرط لازم برای قرار دادن گواهی SSL نیست.

در هاست مشترک وب ، بسیاری از سازمانها از نشانه نام سرور (SNI) برای ارائه گواهی dv-ssl  در I.P. مشترک استفاده می کنند. آدرس ها. SNI نشان می دهد مشتری با چه میزبانی تماس برقرار می کند و به سرور امکان می دهد بیش از یک گواهی را در همان I.P ارائه دهد. & شماره پورت

به طور خلاصه ، ممکن است در میزبانی وب سایت اشتراکی از گواهی SSL استفاده کنید.

اما هنگامی که از یک I.P. مشترک استفاده می کنید ، برخی از معامله ها وجود دارد:

معمول است که خطای عدم تطابق در گواهی نامه ها را مشاهده کنید.

SNI همیشه با بسیاری از نسخه های قدیمی مرورگر سازگار نیست.

مثال: Safari در ویندوز XP ، هر نسخه Internet Explorer (6،7،8،9) ، مرورگرهای Blackberry.

در اینجا می توانید تقریباً SNI را با جزئیات مطالعه کنید.

پیشنهاد می کنم که استفاده از یک I.P. متعهد را شروع کنید. نشانی. معمولاً هزینه آن در حدود 3 دلار در ماه است ، یا می توانید با بسته های میزبانی وب سایت بیش از حد ترکشده ، یکی از این موارد را از بین نبرید.

آیا می توانید دو ماهه SSL پرداخت کنید؟

شما نمی توانیدحداقل مدت خرید گواهی SSL 1 سال است.گواهینامه ssl چیست؟ به صورت اختیاری ، می توانید آن را به مدت 2 یا 3 سال به طور هم زمان خریداری کنید.

امیدوارم این قبل از خرید سؤالات مرتبط با SSL شما را روشن کند. در راهنمای بعدی با انواع مختلفی از گواهینامه SSL آشنا می شوید و کدام یک را باید خریداری کنید.

https://hostingcompany.blogsky.com/1398/12/18/post-6/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%db%8c%da%a9-%d9%88%d8%a8-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d8%ae%d9%88%d8%a8-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد