hostingcompany

hostingcompany

hostingcompany

hostingcompany

همه چیز در مورد هاست سرور اختصاصی مجازی و سرور مجازی

تعریف - سرور اختصاصی مجازی (VDS) به چه معنی است؟

سرور اختصاصی دیجیتال (VDS) یک زیرساخت به عنوان یک سرویس (IaaS) ابری است که به کاربران امکان می دهد یک سرور جدا شده از طریق اینترنت ارائه دهند. این کارآیی و منابع مشابه سرور داخلی را در اختیار شما قرار می دهد اما با کمک یک ارائه دهنده حامل ابری بر اساس مخزن کنترل می شود.A VDS با تکیه بر نیازهای منبع ارائه دهنده ، نمونه های کوچک  هاست سرور اختصاصی مجازی چیست و کامل را در مقیاس کامل ارائه می دهد راهنمای نهایی برای اعمال هوش مصنوعی در تجارت> اکنون بارگیری کنید

Techopedia سرور اختصاصی مجازی (VDS) را توضیح می دهد

به عنوان یکی از مشهورترین ارائه دهنده های ارائه دهنده ابر ، یک VDS توانایی کاربران را برای اجاره یک سرور با این حال اختصاص داده شده مدیریت شده برای توسعه ، نصب و میزبانی برنامه های خالص در اختیار کاربران قرار می دهد. پس از ارائه به مشتری ، VDS با مشتریان مختلف به اشتراک گذاشته نمی شود و بنابراین ، اکنون چند اجاره ای ارائه نمی دهد.

VDS ترکیبی از کل سخت افزارهای سرور است ، در کنار سیستم عامل (OS) ، که از طریق لایه دسترسی از راه دور استفاده می شود و به مشتریان نهایی امکان می دهد از طریق اینترنت به سرور خود دسترسی پیدا کنند.


اگرچه VDS دقیقاً شبیه به یک سرور خصوصی دیجیتال (VPS) است ،هاست سرور اختصاصی مجازی  اما تفاوت های جزئی وجود دارد. VDS یک سرور متعهد از راه دور ارائه می دهد ، در حالی که VPS یک سیستم مجازی (VM) در بالای سرور بدنی است که میزبان نمونه های VPS و منابع ابزارهای میزبان است.

یک سرور غیر عمومی مجازی (VPS) ، همچنین به عنوان یک سرور متعهد دیجیتال (VDS) شناخته می شود ، یک سرور دیجیتالی است که به عنوان یک سرور متعهد به کاربر نگاه می کند ، اما قطعاً روی یک کامپیوتر نصب شده است که در خدمت چند وب سایت قرار می گیرد. یک کامپیوتر واحد می تواند چندین VPS داشته باشد ، هرکدام دارای سیستم عامل خود (OS) هستند که نرم افزار هاستینگ را برای یک مصرف کننده خاص اجرا می کند.

چگونه یک VPS کار می کند

ارائه دهنده میزبانی وب سایت VPS بر روی نرم افزار مجازی سازی ، هاست سرور اختصاصی مجازی که به آن به عنوان فوق تخصص گفته می شود ، دستور داده شده است تا منابع انتزاعی موجود در یک سرور فیزیکی را بدست آورد و ورود به یک سرور شبیه سازی شده به نام یک وسیله مجازی (VM) را در اختیار مشتریان قرار دهد. هر سیستم مجازی یک سیستم عامل کامل را اجرا می کند و ورود به بخشی از دارایی های محاسبه ، حافظه و ذخیره سازی سرور بدن را محدود می کند. مشتریان حق ورود به سیستم عامل VM را دارند ، اما اکنون نه به سرور فیزیکی.


در حالی که مستاجران متعدد می توانند VM هایی را که در همان سرور فیزیکی ساکن هستند ، نسبت دهند ، اما این VM ها از تعامل با VM ها که با کمک سایر مستاجرین برخوردار هستند محدود می شوند ، از این رو یک سرور را توسعه می دهند که منطقاً خصوصی باشد اما دیگر از نظر جسمی جدا نیست.

مزایای میزبانی وب سایت VPS

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از VPS ، به جای ارائه دهنده میزبانی وب وب معمولی ، این است که مشترک دارای پذیرش کامل در سیستم عامل VPS ، با مجوزهای نامحدود ریشه یا سرپرست است. این درجه از حق ورود به مشترکین اجازه می دهد تا هاست سرور اختصاصی مجازی پیکربندی VPS را برای برآورده کردن نیازهای منحصر به فرد خودشان تنظیم کنند.


مشترک همچنین ممکن است ترجیح دهد میزبان پیشنهادهای اضافی روی سرور مانند سایت پروتکل انتقال فایل ، سرور پست الکترونیکی یا بسته های تخصصی و بانکهای اطلاعاتی وابستگی برای فعالیتهایی باشد که شامل تجارت الکترونیکی و وبلاگ نویسی است.


یکی دیگر از مزایای استفاده از VPS این است که به مشترک امکان میزبانی بیش از یک وب سایت را می دهد.هاست سرور اختصاصی مجازی  به عنوان مثال ، یک شرکت تجاری می تواند میزبان سایت اینترنتی تولیدی خود و یک سایت توسعه در VPS یکسان باشد. به طور مشابه ، یک شرکت تجاری بهبود اینترنت نیز ممکن است یک VPS استخدام کند و از آن برای میزبانی وب سایت ها برای چندین مشتری استفاده کند.

معایب میزبانی VPS

VPS ها معمولاً توسط آژانس های کوچکتر که قدرت سرور متعهد را می خواهند استفاده می شوند ، اما هزینه ای بالایی ندارند. اگرچه یک VPS می تواند این نیاز را برآورده کند ، اما معایب آن را دارد.


اشکال اصلی در استفاده از VPS از بین رفتن عملکرد آن است. آژانس ارائه دهنده VPS به طور معمول عملکرد سرور را هدف قرار می دهد تا به حداکثر رساندن تعداد VPS هایی که سرور بدنی قادر به اسکان آن است بپردازد. در صورت بعید نبودن عملکرد VPS ، آنگاه امکان پذیر خواهد بود که VPS مجاور از منابع اضافی خود استفاده کند ، تا جایی که تأثیر آن بر عملکرد VPS تأثیر بگذارد.


نکته منفی دیگر در استفاده از VPS ، امنیت است. هاست سرور اختصاصی مجازی VPS ها معمولاً مبتنی بر مجازی سازی سرور هستند که باید بتوانند VPS ها را به اندازه کافی از یکدیگر جدا کنند. با این وجود ، کسانی که نیازهای امنیتی گسترده ای دارند ، معمولاً به عنوان یک روش درجه یک ، از محیط های چند مستاجر دور می شوند.


ارائه دهندگان برتر VPS

برخی از اپراتورهای مختلف وجود دارند که VPS ها را به مشتریان خود ارائه می دهند. برخی از ارائه دهندگان بهتر شناخته شده شامل GoDaddy ، Liquid Web و HostGator هستند.



کسانی که به فکر استفاده از VPS هستند ، هنگام ارزیابی ارائه دهندگان هاست سرور اختصاصی مجازی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرند. از مهمترین ملاحظات آن می توان به قیمت ، سیستم عامل ، محدودیت سوئیچ اطلاعات و مقدار حافظه و ذخیره آن اشاره کرد.

https://hostingcompany.blogsky.com/1398/11/30/post-3/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d8%b7%d9%84%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d9%82%d8%a8%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%af






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد