hostingcompany

hostingcompany

hostingcompany

hostingcompany

آیا سایت ساز آنلاین یک وب سایت ساز خوب است؟

امروزه یکی از مشهورترین توسعه دهندگان سایت اینترنتی در بازار است. آنها ترکیبی از راحتی را فراهم کرده و در اختیار کاربران خود قرار می دهند. بسیاری از مشتریان نسبت به ویرایشگر خود ابراز علاقه می کنند که کاربرد آن آسان است اما هنوز چیزی است که توسعه دهندگان اینترنت حرفه ای می توانند از آن استقبال کنند. در کنار قابلیت های ساخت سایت اینترنتی شخصی خود ، به بیش از 10،000 قالب ، نامه الکترونیکی با حساب های متصل به تماس دامنه شما ، تجهیزات بازاریابی موتور جستجوگر فوق العاده ، مهارت های تجارت الکترونیکی و استعدادهای بلاگ نویسی دست می دهد.

 مهمتر از همه ، آنها با هر برنامه پرداخت شده خود یک نام منطقه دلخواه رایگان ارائه می دهند و این تماس دامنه برای سبک زندگی سست است. با توجه به راحتی و آسانی که ارائه می دهد ، دارای چندین اشکال قابل توجه است.معایب  و مزایای فروشگاه ساز اینترنتی یک اشکال فوراً مشاهده می شود این است که صفحه اصلی منطقه ناپایدار و ایمیل رایگان را در زیر سایت اینترنتی سست لیست می کند که می تواند برای کاربران جدید فریب بخورد به این دلیل که دامنه و ایمیل فقط با برنامه های پرداخت شده همراه هستند. ما می توانیم این سازنده سایت اینترنتی را برای همه افراد با هر درجه استعدادی تأیید کنیم که به دنبال ایجاد یک وب سایت مناسب و با هزینه کم هستند اگر ممکن است تمایل به خرابی های آن را داشته باشند.
چرا سایت را انتخاب کنید:
دامنه رایگان با هر طرح پرداخت شده
هیچ مهارت کد نویسی یا توسعه اینترنت آرزو نمی شود
حساب کاربری پست الکترونیکی رایگان با هر یک از برنامه های بعدی: Pro، Premium، تجارت الکترونیک
ویرایشگر یکی از بهترین ها است: مشتری پسند و از نظر طراحی صاف است
قیمت گذاری در ارزیابی برای توسعه دهندگان وب سایت های مختلف ارزان تر و قابل رقابت است
بیش از 10،000 قالب پاسخگو انتخاب کنید
ابزارهای بازاریابی موتور جستجوگر تأثیرگذار برای کمک به سایت اینترنتی شما در رتبه بندی بیش از حد در سری ها
از ویژگی های وبلاگ کاملاً هدفمند برخوردار است ، این بهتر از چیزی است که بیشتر توسعه دهندگان سایت اینترنتی ارائه می دهند
هیچ گزینه ای برای صادرات حقایق وجود ندارد
طیف وسیعی از مشتریان از مشکلات بد مشتری در مورد مشکلات صورتحساب شکایت کرده اند
طرح سست دارای تبلیغات است که در وب سایت نمایش داده می شود و به شما امکان نمی دهد که به دامنه شخصی خود بپیوندید. علاوه بر این ممکن است بسیار غیر حرفه ای به نظر برسد
اگر تجارت الکترونیکی انگیزه اصلی سایت اینترنتی شما باشد ، امکان تجارت الکترونیکی را فراهم می کند اما اگر تجارت الکترونیکی انگیزه اصلی تجارت الکترونیکی باشد ، Shopify یا Bigcommerce گزینه های بهتری هستند.
شرکت تجاری اکنون تلفن نمی گیرد و به کمک فنی نیاز دارد. آنها از طریق نامه الکترونیکی موثرترین صحبت می کنند که اگر مشکل فشرده ای داشته باشید که باید برطرف شود ، می تواند مشکل ایجاد کند
برنامه بازار یا موارد دیگری از جمله برنامه های جشن سوم را به وب سایت خود وارد نکنید
هیچ برنامه تلفن همراه وجود ندارد
خط پایین:

طبیعی است یک انتخاب عالی برای هر بدن که مایل به ایجاد یک وب سایت به سرعت و با هزینه مناسب است. قوی ترین عوامل فروش آنها ممکن است این باشد که ویرایشگر آنها تا چه اندازه صاف باشد و واقعیتی که با هر برنامه پرداختی می توانید یک منطقه آزاد دریافت کنید. برای کمی فریبنده است که با ایجاد یک وب سایت سست ، آن را به دامنه رایگان و اکانت ایمیل گشاد تبدیل کند زیرا واقعیت این است که اگر یکی از برنامه های پرداخت شده آنها را در نظر گرفتید ، ساده تر از یک منطقه رایگان و یک ایمیل استفاده می کنید. . ما فراموش نمی کنیم که این یک سقوط برای مشتریان جدید است که احتمالاً از این جزئیات غافل هستند. این سازنده سایت اینترنتی با رقابت هایی نظیر ، Weebly و دیگران ، به خصوص در زمینه های رابط کاربر پسند ، قیمت گذاری و انعطاف پذیری ، به خوبی مقایسه می کند. این پلت فرم امیدوار کننده است و کلیه ویژگی های اساسی لازم برای ساخت سریع یک وب سایت آسان و حرفه ای را دارد.

در سال 2015 منتشر شد. این پلتفرم با استفاده از دامنه های سروال راه اندازی شد که عبارتند از: ساخت وب سایت.کام هر سایت اینترنتی متفاوت است به بازار عرضه می شود اما ویرایشگر وب سایت برابر است. یکی دیگر از عناصر اساسی که باید به آن توجه داشته باشید این است که ممکن است هیچ حقوقی درباره کارفرمای در سایت .Com یا هر یک از وب سایت های ماکت بیان نشده باشد. لازم به ذکر نیست که بسیار غیرقابل توصیف است. حتی بعد از انجام مطالعات بیشتر و ایجاد نام از طریق تنها محدوده تلفن همراه (خط کمکهای صورتحساب) ، ما نتوانستیم آمارهای اضافی را در شرکت دریافت کنیم. این یک نوع غیرعادی است ، اما سازنده وب سایت هنوز هم به خوبی کار می کند ، بنابراین به اندازه ترجیح شخصی این مسئله است که آیا این مسئله وجود دارد یا نه.
برنامه ها و ویژگی ها - کدام یک برای من مناسب است؟
. چهار طرح پرداخت شده و یک برنامه رایگان ارائه می دهد. هرکدام مزایای خاص خود را دارند که با هر یک از آنها بهبود می یابد. به منظور هزینه ، برنامه های پرداخت شده عبارتند از: شخصی ، حرفه ای ، پریمیوم و تجارت الکترونیک. به طور مرتب برای دوره اولیه حمل کننده کوپن های زمانی محدود ارائه می دهد. پس از پایان دوره ، قرار است با قیمت منحصر به فرد تمدید شود ، اما این کوپن یک امتیاز عالی است. هر طرح انتخاب اشتراک ماهانه به ماه ، 12 ماه ، 24 ماه یا 36 ماه اشتراک را دارد.
شخصی: این طرح یک قدم جلوتر از طرح سست است که شما قادر خواهید بود دامنه شخصی خود را به سایت اینترنتی وصل کنید و ممکن است تبلیغات وب سایت حذف شود. اگر دامنه خود را از طریق .بدست آورید ، هنگام انتخاب برنامه شخصی یا بالاتر ، مزیت سایت ساز آن را بدون هزینه دریافت خواهید کرد. همانطور که تماس نشان می دهد ، این طرح مناسب برای استفاده خصوصی است اما می تواند یک انتخاب ارزان برای یک تجارت باشد که این تازه شروع شده است.

Pro: این طرح با همه آنچه برنامه شخصی ارائه می دهد ارائه می شود و علاوه بر آن نامه الکترونیکی رایگان دریافت خواهید کرد. پست الکترونیکی رایگان یک مزیت عالی در استفاده از سایت سازنده سایت است. به دلیل این واقعیت این سرویس است که حداکثر سازمانها با هزینه اضافی آن را تبلیغ می کنند. ما می توانیم این طرح را برای یک شرکت بازرگانی که تأسیس شده است پیشنهاد کنیم و علاوه بر آن می خواهیم یک حساب ایمیل الکترونیکی طراحی شده سفارشی بخواهید. دریافت این نوع پیشنهادات از طریق ایجاد سایت بسیار پر هزینه است.

Premium: این طرح کلیه عملکردهایی را که برنامه Pro ارائه می دهد ارائه می دهد اما علاوه بر این شامل ابزارهای جستجوگرها و پشتیبانی از اولویت نیز می باشد. وقتی وبلاگ خود را ایجاد می کنید ، ابزارهای بهینه سازی موتور جستجو می توانند برای شما مفید باشند ، اما سایت ساز به دلیل پشتیبانی از مشتری کاملاً وحشتناک شناخته شده است ، بنابراین پشتیبانی اولویت ممکن است برای توجیه هزینه بالاتر از کاربرد چندانی برخوردار نباشد. اگر  برتر برای وب سایت شما بسیار حیاتی است ، بنابراین این طرح ممکن است برای شما باشد ، در هر صورت ممکن است با برنامه  یک کیفیت داشته باشید.

تجارت الکترونیک: طرح تجارت الکترونیکی تمام ویژگیهایی را که برنامه در کنار آن ارائه می دهد قابلیت های شامل نگه داشتن اینترنت در سایت اینترنتی شما را ارائه می دهد. حتی اگر این پلت فرم این انتخاب را ارائه می دهد ، توسعه دهندگان وب سایت های مختلف مانند Shopify ، یک راه حل عالی تجارت الکترونیک را ارائه می دهند. اگر حداقل تجارت الکترونیکی در سایت اینترنتی شما حداقل باشد ، این طرح مناسب خواهد بود.

 مدیریت حساب - ابزارها ، ویژگی ها و ویرایشگر
تکنیک سیگنالینگ برای .Com بسیار ساده است. پس از پیوستن به همراه آدرس ایمیل خود ، ممکن است به صفحه ای بروید که دامنه سفارشی خود را انتخاب می کنید. آنها این امر را به عنوان "منطقه سست" به بازار عرضه می کنند ، اما همانطور که ​​قبلاً به آن اشاره شد ، در صورت انتخاب یک برنامه پرداخت ، این دامنه بهتر است. اگر دامنه را انتخاب کنید ، به شما در صفحه قیمت گذاری آنها ایجاد می شود که در آنجا باید یکی از 4 برنامه پرداخت شده خود را انتخاب کرده و اطلاعات صورتحساب خود را وارد کنید. اگر می خواهید با برنامه رایگان همراه شوید ، بر روی آیکون ".Com" در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید. این شما را به صفحه اصلی خود هدایت می کند. این صفحه وب است که در آن می توانید تمام قالب های انتخاب شده را پیدا کنید.

"سایت های من" همان چیزی است که اگر با یک وب سایت با یک حساب کار می کنید کلیک می کنید. "دامنه" در جایی است که شما ممکن است بتوانید یک منطقه با نام تجاری جدید را خریداری کنید ، یک منطقه فعلی را لغو کنید یا به هر دامنه دیگری هدایت شوید. "مدیریت ایمیل" کاملاً توضیحی است چون مجاورت بازدید از آپلود ، حذف یا آزمایش ایمیل های خود را مشاهده خواهید کرد. "Market Market" جایی است که می توانید برای ورود به همه عملکردهای اضافی متشکل از ابزارهای جستجوگرها ، تقویت کننده اجتماعی ، آمار پیشرفته و موارد دیگر ، به حق دسترسی پیدا کنید. Market Market تنها فروشگاه جنگلی است که می تواند برای حساب کاربری یا وب سایت های خود تغییراتی ایجاد کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد