hostingcompany

hostingcompany

hostingcompany

hostingcompany

سرور مجازی چیست؟ وهر آنچه بایستی در مورد آن بدانید

سرور مجازی چیست؟

تسهیل VPS یک سرور خصوصی مجازی است و یک سرور مجازی است. شرط تسهیل VPS یک سرور اختصاص داده شده را در یک شرایط تسهیل کننده مشترک تقلید می کند. در واقع هم تسهیل کننده و هم تعهد مشترک است.

VPS Hosting یکی از معدود انواع حساب های تسهیل کننده وب است که می توانید برای داشتن سایت خود در وب فهرست کنید. سرور مجازی چیست؟ برای داشتن سایتی در وب ، باید سوابق سایت خود را روی یک سرور وب قرار دهید.

تنظیم و معامله با سرور نمی تواند منحصراً پرهزینه و در عین حال مشکل ساز باشد. خرید تسهیلگری وب اجازه می دهد تا شخصی را برای اجاره فضای خود بر روی سرور وب ایجاد کند و این امر را برای شخص عادی ساده تر می کند که یک سایت بصورت آنلاین داشته باشد با توجه به اینکه آنها باید سوابق صفحه وب خود را به راحتی انتقال دهند (هیچ ترتیب سرور لازم نیست).


به همین دلیل VPS Hosting در رابطه با Shared و Dedicated بی نظیر است


با سرورهای متعهد ما ، کل سرور را اجاره می دهید. این ایده آل برای افرادی است که دارای ترافیک بسیار بالایی در سایت های خود هستند و یا نیاز به تنظیم سرور خود به روشی غیرقابل تصور دارند. با این وجود همه افراد نباید یک وب سرور کاملاً متعهد داشته باشند.سرور مجازی چیست؟ در صورت شروع کار با سایت خود ، می توانید مبلغ قابل توجهی از پول را به شرط خاموش شدن اجاره سرور کمی پس انداز کنید. تسهیل متقابل نقطه ای است که در آن شما کمی از سرور را با مشتری های مختلف به اشتراک می گذارید ، در حالی که مخالف اجاره کل سرور به خودتان نیست.

در صورت احتمال فکر کردن در مورد سرور متعهد و در صورت عدم اطمینان به طور مستقیم برای شما ، مطمئن نیستید ، شاید شما باید VPS را تسهیل کنید.

سرور مجازی چیست؟ و چگونه می توان کار میزبانی VPS را انجام داد؟

نوآوری در مورد تسهیل VPS مانند VMware یا Virtual Box است. این پروژه ها به شما امکان می دهند چند چارچوب کاری مجازی را در یک دستگاه اجرا کنید. به عنوان مثال ، منطقه کاری شما ممکن است ویندوز 7 را اجرا کند ، با این وجود می توانید چارچوب های کاری دیگری را نیز اجرا کنید ، برای مثال ویندوز XP یا لینوکس بدون اینکه انتظار داشته باشید کامپیوتر خود را مجدداً راه اندازی کنید.

سرور مجازی چیست؟ و مجازی سازی سیستم کاری

VPS تسهیل کننده پیش بینی های ما به روش مشابهی کار می کنند. در حالی که ما یک سرور فیزیکی داریم ، می توانیم چند چارچوب کار مجازی متنوع را روی آن سرور اجرا کنیم. هر چارچوب کاری مجازی به نظر می رسد که سرور اختصاصی بوده است. این امر به شما امکان می دهد تا کلیه مزایای یک سرور متعهد را با کمی هزینه بپردازید.

InMotion Hosting از Parallels Virtuozzo Containers برای مجازی سازی سیستم عامل استفاده می کند. به هر شرط تسهیل VPS به عنوان یک محفظه اشاره شده است و سرور فیزیکی که هر دارنده در اختیار آن قرار می گیرد به عنوان یک مرکز توجیه می شود.


سرور مجازی چیست؟ و مزایای میزبانی VPS چیست؟


تسهیل VPS به شما امکان تعدیل اشتراکی را می دهد در حالی که همزمان مانند یک سرور متعهد به شما نیرو و کنترل بیشتری می دهد.


حریم خصوصی از آنجا که سیستم عامل خود را به شخص دیگری منتقل نمی کنید ، هیچ سایت مختلفی روی سرور شما وجود ندارد که بطور قابل تصور به اسناد شما نزدیک شود.


شخصی سازی با یک سرور VPS ، سیستم عامل خود را دارید. علاوه بر این ، به معنای این است که شما در همه برنامه های سرور ، به عنوان مثال ، Apache ، PHP و MySQL ، وقایع خاص خود را دارید. در صورت خاموش بودن مجبور به تغییر هر یک از این مدیریت ها ، می توانید تغییراتی در متناسب با نیاز سرور ایجاد کنید.

کنترل اگر در حال معرفی برنامه های سرور هستید که نیاز به راه اندازی مجدد فریم ورک دارند ، می توانید هر وقت انجام دهید این کار را انجام دهید. با وجود این واقعیت که شما سرور را با سرورهای مختلف VPS به اشتراک می گذارید ، سرور VPS شما بدون تأثیرگذاری بر شخص دیگری می تواند مجدداً راه اندازی شود.


منابع اختصاص داده شده بر روی سرور VPS ، شما اقدامات RAM را هر زمان انجام داده اید متعهد شده اید. اصلاً مثل تسهیل مشترک نیست ، هیچ کس دیگری روی سرور شما وجود ندارد که بتواند در صورت نیاز به تمام رمها از آن استفاده کند!

سرور مجازی چیست؟ گزینه های مدیریت سرور VPS


مرحله تسهیل VPS ما تصمیمی را بین دو سبک خاص مدیریت ارائه می دهد. میزبانی وب cPanel VPS شامل تنظیمات بهینه سازی شده برای اجرای بهتر ، مجوز رایگان cPanel / WHM ، و تقویت کننده های برنامه ریزی شده برای سرور ساده تر تابلو است. Cloud VPS شامل دسترسی کامل به RAM ، RAM پشت سر هم و CPU و هزینه کمتری برای کنترل و سرعت بیشتر است.


سرور مجازی چیست؟ انواع میزبانی VPS


مشارکتها ممکن است با تسهیل کننده تامین کننده نوسان داشته باشند ، با این حال مایکروسافت وب دو نوع VPS را تسهیل می کند: Cloud VPS و VPS خصوصی.


سرور مجازی چیست؟ و Cloud VPS میزبانی چیست؟


Cloud VPS نوعی تسهیل کننده است که در آن سازمان های مختلف از وقایع جدا شده در یک میزبان یا سرور والدین مشابه استفاده می کنند. این شاید به رسمیت شناخته شده ترین نوع VPS تسهیل کننده باشد - وقتی می شنوید کسی در مورد VPS صحبت می کند ، محتمل ترین Cloud VPS است. همانطور که احتمالاً شما به "ابر" وابسته هستید ، مزیت دیگر این است که می توانید از هرجای دیگر به شرایط Cloud VPS خود دسترسی پیدا کنید.


با استفاده از Cloud VPS ، اگر سرور والدین دارای 64 مرکز هندلینگ باشد ، می تواند تا 64 مورد داشته باشد. هر نمونه ظرفیت و ظرفیت انتقال خاص خود را توزیع می کند ، بنابراین نمایشگاه شما تحت تأثیر سازمان های مختلف روی سرور به روشی که ممکن است با تسهیل مشترک ارائه ندهد. شما علاوه بر این ، ظرفیت و ظرفیت انتقال داده بیشتری را نیز بدست می آورید زیرا سازمان تسهیل کننده بر تعداد وقایعی که می توانند در هر سرور اصلی ایجاد کنند محدود شده است.


سرور مجازی چیست؟ میزبانی والدین خصوصی VPS چیست؟


میزبانی والدین خصوصی VPS رویکردی است برای به دست آوردن مزایای مجازی سازی بدون ارائه سرور والدین به سازمانهای مختلف. این یک تنظیم مجازی دلچسب ، سازگار و غیرفعال است که به شما قدرت تنها می دهد تا روی سرور اصلی والدین و دارایی های آن کار کنید. این بدان معناست که شما می توانید همان تعداد موقعیت های VPS را در اختیار سرور قرار دهید و همه آنها را مطابق آنچه مناسب می بینید کنترل کنید.


هر کاری را که تصمیم به انجام آن گرفتید ، برای شرایط فردی هزینه ای دریافت نمی کنید ، بلکه به طور کلی برای سرور مادر است.


همچنین اگر نیازهای شما ایجاد شود ، می توانید از سرورهای والدین نیز استفاده کنید ، و در صورت تسهیل در خدمات Liquid Web ، حتی می توانید از Interface Liquid Web Management نیز استفاده کنید تا به طور موثری اوقات خود را بین سرورهای خصوصی VPS وال یا یکی از Cloud VPS ما باز کنید. سرورهای اصلی

میزبانی VPS چگونه کار می کند

برای انتقال شرایط VPS ، سازمان تسهیل کننده شما یک Hypervisor یا مدیر دستگاه مجازی را روی سرور میزبان یا والدین خود اجرا خواهد کرد.

سرور VPS برای چه مواردی استفاده می شود؟

یک سرور Cloud VPS معمولاً برای کارهای باقیمانده کمتری که نیاز به اجرای قابل اعتماد داشته باشد ، مورد استفاده قرار می گیرد. سازمانها ممکن است از VPS استفاده کنند:

تسهیل کننده MarkcPanel یا Plesk را بررسی کنید.

به طور کلی ، شما می توانید از Cloud VPS برای هر کاری که می خواهید از یک سرور اختصاصی استفاده کنید ، استفاده کنید ، به هر حال به یاد داشته باشید که از ذخیره و ذخیره بزرگ و ظرفیت انتقال داده کمتری برخوردار خواهید بود. در صورت عدم نیاز به یک سرور متعهد کاملاً زحمت کشید ، VPS یک تصمیم فزاینده معقول است زیرا شما آنچه را که لازم دارید پرداخت می کنید.

اگر فکر می کنید در مورد انتخاب کم نظیر ، میزبانی والدین خصوصی VPS ، فکر می کنید به این دلیل است که به یک دفتر خصوصی مجازی احتیاج دارید یا یک شرکت وابسته به Cloud VPS یا یک ترکیب / پیشرفت وب سایت هستید. سرور مجازی چیست؟ اطلاعات بیشتر درباره تضادهای Cloud VPS و والدین خصوصی VPS که در اینجا تسهیل می شوند

چرا از VPS هاستینگ استفاده می کنیم؟

تسهیل VPS شامل چندین مزیت مهم است که بهترین نکات برجسته تسهیل مشترک و متعهد را تکمیل می کند.

مزایای میزبانی VPS

محبوب ترین های برجسته VPS شما به نحوه استفاده سازمان شما از آن متفاوت است. به هر صورت ممکن است ، به طور کلی ، چندین مزیت مهم برای Cloud VPS وجود داشته باشد:

شما ظرفیت و ظرفیت انتقال داده های خود را تعیین کرده اید و نیازی به انتقال به سازمان های مختلف ندارید.

تسهیل VPS به اندازه تسهیل گر مشترک نیست ، در عین حال به دلیل پرداخت هزینه آنچه شما نیاز دارید ، مقرون به صرفه تر از آن است که متعهد شوید. VPS مقدار قابل توجهی برای پول نقد منتقل می کند.

SSH و ریشه به وضعیت خود دسترسی پیدا می کنید و کنترل بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

تسهیل VPS استثنایی سازگار است ، بنابراین شما فقط نکات برجسته مورد نیاز خود را دریافت می کنید که حتی سیستم عامل دلخواه شما را نیز در خود جای داده است.

تسهیل VPS ، انجام آرماتورها را ساده می کند. با داشتن شبکه مایع ، تقویت کننده های روز به روز برای شرایط Cloud VPS ما استاندارد هستند.

شرایط VPS از یکدیگر محدود می شوند و باعث می شوند که امنیت بیشتری نسبت به موقعیتهای تسهیل کننده ایجاد شود.

تسهیل کننده VPS خصوصی دو یا سه مزیت اضافی را ارائه می دهد:

وقایع لینوکس و ویندوز VPS را در یک سرور cloud مشابه گزارش کنید. می توانید این کار را با Cloud VPS نیز انجام دهید ، به هر حال به یاد داشته باشید که برای هر مناسبت هزینه ای را پرداخت خواهید کرد.

موارد VPS را بطور موثر فعال کنید و از آنها تبادل کنید یا از آنها برای داشتن سایت های مشتری منحصر به فرد استفاده کنید.

این مزایا بدان معنی است که شما برای تحقق اهداف شغلی خود آماده تر هستید. این چیزی است که یکی از سرویس دهندگان وب مایعات برای بیان آن نیاز داشت:

وی ادامه داد: "به دنبال داشتن برنامه های تسهیل کننده برای تأمین کنندگان مختلف برای مدت طولانی ، من برای اولین بار از اولین تجربه VPS من ، چند ماه قبل کلیه محلات خود را به Liquid Web تغییر دادم. نکته خاصی که به طور غیر منتظره ای در فضای صفحه قرار گرفتم ، و در عرض چند دقیقه این گزینه را داشتم که از چارچوب آنها برای تعمیرات اساسی من استفاده کنم و سایت خود را به بخش بزرگتری منتقل کنم. " - دیوید ک.


تسهیل VPS می تواند به شما در انتقال یک برخورد قابل اعتماد برای مشتریان کمک کند. اندازه مناسب تسهیلگر خود را به طوری که شما می توانید حد مالی خود را به درستی صرف کنید و اطلاعات خود را ایمن نگه دارید تا از معافیت ها و جریمه ها دوری کنید.

سرور مجازی چیست؟ آیا VPS هاست ایمن و ایمن است؟

راستی ، محافظت شده است. امنیت VPS از جدایی هر مناسبت از موقعیتهای مختلف روی سرور منشا می گیرد. با تسهیل مشترک ، موقعیت هایی را که دارای دارایی های مشابه هستند و تحت تأثیر آسیب پذیری های یکدیگر قرار می گیرند ، متعادل کنید. انصراف از حمله دولت به یک سایت در یک موقعیت مشترک می تواند اطلاعات سازمان ها و سایت های دیگر را که در آن سرور تسهیل شده است ، کاهش دهد ، جایی که هر شرایط VPS جدا و تضمین می شود.

سرور مجازی چیست؟ آیا میزبانی VPS سریع و قابل اعتماد است؟

در واقع ، تسهیل VPS سریع و جامد است - این یک سازمان اصلی توضیح است که نسبت به آن به سمت تسهیل مشترک متمایل می شوند. از آنجا که شما باند خود را تقسیم می کنید.

https://hostingcompany.blogsky.com/1398/11/21/post-1/%d8%b3%d8%b1%d9%88%d8%b1-%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%aa%db%8c%da%a9-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%87%d8%b1-%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a2%d9%86-%d8%a8%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%af%d8%9f

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد