hostingcompany

hostingcompany

hostingcompany

hostingcompany

نکات طلایی که بایستی قبل از ثبت دامنه اینترنتی بدانید

این موافقتنامه ثبت نام شرایط و ضوابط مورد توافق بین شما و شرکت  ثبت دامنه اینترنتی شما (علاوه بر این به عنوان "عضو") ، و OnlineNIC ، Inc. یک شرکت کالیفرنیا (علاوه بر این "ما" یا "ما") را نیز بیان می کند. ثبت نام و فروش نام دامنه سطح بالا "TLDs".

 

 


"ICANN" از طریق شرکت اینترنتی برای نام ها و شماره های اختصاص داده شده استفاده می کند.

"فروشندگان" یک نهاد قانونی را با کمک OnlineNIC قانونی ، که دامنه های TLD  ثبت دامنه اینترنتی را برای مشتریان در اسبابک ثبت آنلاین RealNIC انتخاب و ثبت می کند ، انجام می دهد.

روش "ثبت" OnlineNIC یا اشخاص حقوقی مختلف با استفاده از ICANN برای مدیریت رجیستری برای نام منطقه TLD.

"ثبت" روش متقاضی و در هنگام ثبت نام دارنده ی منطقه TLD را ثبت می کند.

"مشتری" به معنای ثبت کننده ای است که نماینده فروش به عنوان نماینده نام دامنه دسترسی پیدا می کند.

"حساب" از روش اعتبار یا بدهی تنظیم شده توسط OnlineNIC برای نمایندگی فروش استفاده می کند.

"TLD" روش دامنه سطح بالا.

"SLD" به معنای دامنه سطح دوم است.

روش "Registry" Verisign.Inc ، یا اشخاص مختلفی که هر از چند گاهی با کمک ثبت دامنه اینترنتی ICANN مجاز به مدیریت رجیستری دامنه های TLD هستند.


انطباق با سیاست های ثبت دامنه اینترنتی ICANN و قوانین قابل اجرا

قبل از اینکه فروشنده شوید و نام دامنه را ثبت کنید ، باید بخوبی بدانید که خوانده اید ، درک کرده اید و ویژگی خود را ابراز کرده اید که رضایت خود را برای اطمینان از طریق کلیه شرایط و مقررات این حل و فصل ، هرگونه مقررات یا دستورالعمل های OnlineNIC ، و / یا ایکان که ممکن است گاه به گاه قلاب شود. این توافق نامه عبارات و موقعیت هایی را که بین شما ، نمایندگی فروش ، فهرست شده در بالا ، و OnlineNIC ، یک شرکت کالیفرنیا ، توافق شده است ، بیان می کند. این تسویه حساب علاوه بر هرگونه سیاست و خط مشی اضافی که می تواند به شما ارائه دهد ، بیانگر حل و فصل کامل و انحصاری بین شما و OnlineNIC در مورد استفاده شما از پیشنهادهای OnlineNIC است ، و تمام پیشنهادات قبلی ، توافق نامه ها یا سایر ارتباطات را برتری می بخشد.


شما موافقت کرده و می دانید که علاوه بر کلیه اصطلاحات و شرایط این توافق نامه و سیاست حل اختلاف ، می توانید ثبت دامنه اینترنتی RAA ، سایر سیاست ها ، سیاست های اجماع و مشخصات ICANN ، قوانین و خط مشی های هر سرپرست رجیستری (به صورت جمعی ، " سیاستهای آیکان ») و قوانین قابل اجرا و مقررات دولت.


شما به خوبی می دانید و موافقت می کنید که هرگونه توافقنامه ثبت نام که شما به عنوان نماینده فروش از آن استفاده می کنید ، شامل کلیه مفاد توافق نامه ثبت و اعلامیه های مورد نیاز با استفاده از RAA و هرگونه خط مشی ICANN است ، و باید OnlineNIC را به عنوان ثبت کننده حامی شناسایی کنید یا وسیله ای برای شناسایی آنلاین آنلاین به عنوان ثبت نام حامی ، که شامل پیوندی به شرکت جستجوگر InterNIC Whois می باشد.

شما تأیید می کنید و موافقت می کنید که شما به عنوان نماینده فروش از نشان دادن آیکن ثبت نام  ثبت دامنه اینترنتی  ICANN یا ICANN پذیرفته شده غیر قانونی هستید ، یا اینکه در غیر این صورت خود را به عنوان مجوز ICANN معرفی کنید ، مگر اینکه مجوز کتبی از ICANN کسب کرده باشید. علاوه بر این ، شما به عنوان نماینده فروش باید به استعلام مشتریان ، OnlineNIC را به عنوان ثبت کننده حامی شناسایی کنید.


شما به عنوان نماینده فروش باید اطمینان حاصل کنید که حقایق شناسایی و تماس با استفاده از مشتری هرگونه حق مالکیت یا نمایندگی ثبت نام پروکسی که توسط فروشنده با مراجعه به هر ثبت نام در دسترس باشد یا در دسترس باشد ، می تواند به OnlineNIC سپرده شود یا در اسکراپ نگهداری شود یا ، در عوض ، (ب) در زمان برگزاری انتخابات کلمه ای آشکار را به چنین مشتریانی نشان می دهد تا از چنین حریم شخصی یا پروکسی استفاده کنند که حقایق آنها در اسارت نباشد. در صورت استفاده از escrow ، تسویه حساب escrow حداقل به شما ارائه می دهد که حقایق را می توان در این مناسبت به OnlineNIC منتشر کرد که نمایندگی فروش تخلفات فروشندگان را نقض می کند ، و چنین تخلف برای مشتریان یا سرگرمی عمومی خطرناک است. در این شرایط که ICANN برنامه ای را برای اعطای نمایندگی به نمایندگی های فروش خصوصی یا ثبت پروکسی به عنوان موارد فوق به رسمیت می شناسد ، و نمایندگی فروش معیارهای دیگری را که با استفاده از ICANN مطابق با اساسنامه آن ایجاد شده است ، به رسمیت می شناسد ، به نمایندگی فروش پذیرفته می شود که از این طریق به ICANN اعمال شود. شهرت، آبرو.

شما تأیید می کنید که به این مناسبت که ICANN به OnlineNIC اطلاع منطقی می دهد که ثبت دامنه اینترنتی ICANN وب سایتی را منتشر کرده است که حقوق و مسئولیت های ثبت کننده در دسترس را مشخص می کند ، و محتوای این وب سایت در جلسه با ثبت کنندگان پیشرفته است ، OnlineNIC طبق ماده 3.15 موظف است RAA برای ارائه پیوندی به وب سایت در وب سایت خود که کاملاً به صادقانه پیوندهای خود با دستورالعمل ها یا اطلاعیه های مورد نیاز برای نمایش در زیر خط مشی های ICANN ، برای ثبت نام کنندگان خود به نمایش گذاشته شود. شما موافقت می کنید که در صورت وجود شرایط تعریف شده فوق ، شما نیز موظف هستید چنین ارتباطی را به مشتریان خود ارائه دهید.


درباره ONLINENIC

OnlineNIC یک ثبت نام مجاز با شرکت ثبت دامنه اینترنتی  برای نام ها و شماره های اختصاص یافته است ("ICANN") http://www.Icann.Com/ در زیر یک حل و فصل بین OnlineNIC و ICANN ("توافق نامه ICANN") است و از طریق ICANN مجاز است تا ورود به سیستم .Com ، .net ، .Org و سایر نامهای دامنه مرحله برتر را در دسترس قرار می دهد.


منطقه سطح بالا ثبت و قلمرو

به عنوان یک ثبت کننده که توسط ICANN معتبر است ، OnlineNIC نام های وارد شده از طریق نمایندگی فروش را برای ثبت در رجیستری دامنه ها به مدیر ثبت ارسال می کند. اگر ثبت دامنه منقضی شده باشد یا به حالت تعلیق درآید ،ثبت دامنه اینترنتی ثبت کننده می تواند تماس تلفنی را به هر آدرس IP به همراه ، بدون محدودیت ، به معامله IP که با آن میزبان یک صفحه وب پارکینگ یا موتور جستجوی صنعتی است ، تغییر دهید. ، یا اکنون سرورهای قانونی نامی برای هدایت آن به هر مقصد وجود ندارد. ثبت کننده تأیید می کند که ثبت کننده نمی تواند و دیگر آزمایش نمی کند تا ببیند چنین تغییر مسیر ، آیا حقوق قانونی متشکل از آن را محدود به حقوق متعلقات بزرگ ، حقوق خصوصی ، حقوق علامت تجاری ، ثبت یا هر جشن سوم یا موارد محرمانه می کند ، نقض می کند. نمایش داده شده به دلیل تغییر مسیر نامناسب است ، یا نقض هرگونه قانون ، قانون یا قانون فدرال ، ایالتی یا محله ، قانون یا آسیب رساندن به ثبت یا هر جشن سوم یا شهرت آنها است و به همین دلیل در قبال خسارات وارده بدون تأخیر یا به صورت دورانی پاسخگو نیست. به دلیل چنین تغییر مسیر. برنامه فروشندگان بین المللی ما باید بین المللی باشد. OnlineNIC با فروشندگان خود بدون تبعیض در درجه اول بر اساس نژاد ، سن ، تبعیض جنسیتی و دلایل غیر قابل توجیه دیگر رفتار می کند.

قیمت گذاری و پیش پرداخت

OnlineNIC دیگر هیچ هزینه عضویت را برای اعضا نمی پردازد. برای شروع ثبت دامنه ،ثبت دامنه اینترنتی افراد OnlineNIC موظف هستند حداقل 10 دامنه مرحله برتر عمومی را پیش پرداخت کنند. این پیش پرداخت ممکن است در نهایت برای هر ارائه دهنده آنلاین (که شامل ثبت نام های چند زبانه منطقه یا خدمات معرفی شده با هزینه می باشد) استفاده شود. اعضایی که کمترین مقدار را بپردازند ، قیمت گذاری سطح برنز را دریافت می کنند. اعضا ممکن است بلافاصله با انجام پیش پرداخت های بزرگ یا با خرید همان مبلغ (به طور کلی دلار آمریکا) هزینه های ناچیز را با هزینه های کمتری (سطح نقره ، طلا و پلاتین) تضمین کنند. اطلاعات خاص درباره خط مشی قیمت گذاری اعضای OnlineNIC (از جمله هزینه های واقعی) در آدرس اینترنتی زیر وجود دارد: http://www.Onlinenic.Com/domain-charge/. OnlineNIC این حق را برای خود دارد که بتواند پوشش قیمت گذاری خود را در هر زمان با بروزرسانی این گزارش بر روی خط تغییر دهد.

بازپرداخت پیش پرداخت

اگر تصمیم دارید که دوست دارید ارتباط خود را با OnlineNIC  ثبت دامنه اینترنتی به عنوان عضوی متوقف کنید ، ما می توانیم هر محدوده قیمت استفاده نشده را به حساب شما بازپرداخت کنیم. البته ، ممکن است تنظیم شود اگر دامنه دامنه هایی که شما ثبت نام کرده اید بسیار کمتر از حداقل مقدار در حدی باشد که به آنها ملحق شده اید ، یا به روزرسانی شده اید. به عنوان مثال ، اگر در ابتدا 859 دلار را برای دامنههای 100 .Com ، .internet و .Org (سطح پلاتین) پیش پرداخت کرده اید ، اما تصمیم دارید که پس از ثبت نام فقط 10 دامنه (سطح برنز) ، حساب خود را تعطیل کنید ، در مرحله بعد 9.89 دلار شارژ می شوید. تماس منطقه ای (هزینه برنز) به عنوان جایگزین $ 8 / پنجاه و نه در تماس با دامنه (هزینه پلاتین). در نتیجه بازپرداخت شما به شرح زیر خواهد بود: 859 $ - 98.9 $ (10 x 9.89 $) = بازپرداخت عمومی 760.1 $. اگر می خواهید حساب خود را ببندید ، ایمیل خود را به آدرس آنلاین onlinenic-partner@onlinenic.Com ارسال کنید.


توجه: کلیه پرداختها می خواهند شناسه عضو و تماس ثبت نام کنند. ثبت دامنه اینترنتی عضو مسئول تمام هزینه های بانکی است.


داده سوئیچ سیم:

شما می توانید از طریق انتقال سیم به ما قیمت ارسال کنید. لطفاً توجه داشته باشید که هرکدام هزینه انتقال سیم ممکن است از طریق شما متحمل شود. لطفاً از دستورالعملهای بعدی برای انتقال سیم استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که کلیه دستورالعمل های زیر بصورت صحیح در اختیار بانک شما است.


لطفاً اطمینان حاصل کنید که نام شرکت یا شناسه حساب OnlineNIC  ثبت دامنه اینترنتی  در مرحله فرستنده سوئیچ بند ناف است. همچنین به محض ارسال انتقال سیم به خاطر داشته باشید تا با اطلاعات انتقال سیم ، نام کاربری نماینده فروش ، نام شرکت ، تاریخ ، بانک مبدا ، مبلغ انتقال یافته و شماره حساب بانکی خود در ارتباط باشید. فقط در حالی که اعلان شما را به دست می آوریم ، سوئیچ و اعتبار شما را به درستی از حساب شما تأیید می کنیم.


پاسخ سریع

ما با کیفیت بالا سعی خواهیم کرد تا هرچه سریعتر مسائل مربوط به شرکت تجاری یا فناوری را حل کنیم. اعضا موافقت می کنند که راهنمای فنی را برای مشتریان شخصی خود ارائه دهند و OnlineNIC با همین عقیده برای ارائه کمک فنی به اعضا نیز نظر دارد.


اصلاحات و اعلامیه ها

این موافقت نامه عضو و همچنین پیشنهادات ما شرایطی است که گهگاه تجارت می کند. OnlineNIC تقریباً چنین تغییراتی را به اعضای پست الکترونیکی ارسال خواهد کرد اگر تغییرات قابل قبول نباشند ، اعضا می توانند 7 روز تقویم برای فسخ این توافقنامه داشته باشند و تصمیمات خود را به صورت آنلاین و فوراً به آدرس OnlineNIC در info@onlinenic.Com بی درنگ ، در هر صورت دیگری ، ممکن است تغییرات در نظر گرفته شود از طریق اعضا.


خط مشی هزینه

با توجه به ثبت نام ، مدیریت و ارائه پیشنهادهای دامنه OnlineNIC ، شما می خواهید کلیه هزینه های ثبت نام اولیه و هزینه های تجدید قابل استفاده را با توجه به هر تماس TLD که در زمان ثبت نام یا تمدید ثبت شده در دلار آمریکا ثبت شده باشد ، بپردازید. کلیه هزینه ها قابل برگشت نیستند ، بطور کامل یا جزئی ، حتی اگر ثبت نام در حوزه دامنه شما به حالت تعلیق ، لغو یا انتقال قبلی به انصراف از دوره زمانی ثبت نام در روز مدرن شما انجام شود. علاوه بر این ، ما حق تغییر هزینه های ثبت نام در تماس و هزینه های نوسازی را در هر زمان و به هر منظور و با اختیار خودمان ، در اختیار داریم. در صورت عدم پرداخت هزینه‌های اولیه یا تجدید هزینه زمانی که موعد مقرر یا هزینه کارت اعتباری شما همیشه برای هر منظور در سه  ثبت دامنه اینترنتی (3) روز از شرکت تجاری پس از هرگونه هزینه اولیه به دلیل یا در طی ده روز شرکت تجاری پس از هرگونه هزینه تمدید ، جهانی نیست. موعد مقرر است ، یا به مناسبت هر نرخی که هر هزینه را در هر زمان بازگرداند ، ما حق خواهیم داشت هم اکنون تمام نامهای TLD را که دیگر هزینه دریافت می شود ، بدون اطلاع مشابه ، لغو کنیم. در صورت تمدید ، ما می توانیم تماس با صورتحساب را در فهرست WHOIS با شناساندن تماس TLD واجد شرایط برای تمدید ، اعلام کنیم و وظیفه شماست که اطمینان حاصل کنید که تمام این هزینه ها قبل از انقضا مدت ثبت نام پرداخت شده است. از هر TLD خواستار تمدید می شوید. شما موافقت می کنید که ما هیچ مسئولیتی حقوقی را نسبت به هرگونه فسخ چنین مسئولیتی نخواهیم داشت. ما این حق را داریم که پانزده (15) روز قبل از یادداشت ، قیمت ثبت نام و تمدید خود را به صورت آتی تنظیم کنیم.


ضمانت ثبت یا تمدید

با امضای این حل و فصل ، شما با OnlineNI سازش می کنید

پس از اتمام مدت زمان ثبت نام دامنه

شما موافقت می کنید که ما نیز می توانیم اما موظف نیستیم ، پس از گذشت تاریخ انقضا نام دامنه ثبت دامنه اینترنتیبه شما کمک می کنیم پیشنهادهای ثبت نام منطقه خود را تمدید کنید. شما موافقت می کنید که وقتی تاریخ انقضا ثبت نام دامنه و زودتر از حذف یا تجدید آن ، ما نیز ممکن است تماس منطقه را به یک IP مقابله با تعیین شده با استفاده از ما ، از جمله ، بدون محدودیت ، به آدرس IP که میزبان آن هستیم هدایت کنیم. یک پارکینگ ، زیر ساخت و ساز یا صفحه گذرا متفاوت که علاوه بر آن می تواند شامل تبلیغات و تبلیغات برای وب سایت های OnlineNIC ، محصول و ارائه دهنده محصولات OnlineNIC ، وب سایت های جشن سوم ، وب سایت های جشن سوم ، ارائه محصولات و خدمات شخص ثالث و / یا اینترنت باشد. موتورهای جستجو ، و شما موافقت می کنید که ما همچنین می توانید آمار لمسی خود را در خروجی WHOIS برای تماس دامنه منقضی شده در مجاورت قرار دهیم.


برای مدت زمان تقریبی 14 روز پس از انقضای مدت زمان ارائه خدمات ثبت نام در دامنه ، شما به خوبی می دانید که ما ممکن است روشی را ارائه دهیم که از طریق آن می توان خدمات ثبت نام نام منطقه منقضی شده را تمدید کرد. شما تأیید می کنید و موافقت می کنید که ممکن است ثبت دامنه اینترنتی ما نیز ، اما موظف به ارائه این سیستم نیستیم ، معروف به "مدت زمان تمدید تجدید". شما به خوبی می دانید که اگر منتظر نزدیک یا بعد از انقضا مدت زمان منحصر به فرد خدمات ثبت نام در تماس با منطقه باشید ، سعی کنید همه خطرات و پیامدهای آن را امتحان کنید و پیشنهادهای ثبت نام تماس دامنه را تمدید کنید. شما این واقعیت را به وجود آوردید که ما به هر علتی و به صلاح خودمان ، ممکن است علاوه بر این انتخاب کنیم که دیگر به مدت طولانی لطف تجدید نمی شود و بنابراین ما دیگر مسئولیت آن را نخواهیم داشت.


در صورتی که اکنون پیشنهادهای ثبت نام منطقه را در برخی مراحل از طول مدت اعتبار تجدید نکنید ، موافقت می کنید که مگر اینکه شما ما را به خلاف آن اطلاع دهید ، ممکن است ما نیز ، با صلاحدید ما ، پیشنهادهای ثبت نام تماس منطقه را تمدید کرده و تغییر دهید تا به ثبت دامنه اینترنتی OnlineNIC یا یک جشن سوم برای طرف شما (این نوع معامله از این پس "انتقال دامنه منقضی" نامیده می شود) ، و عدم اطلاع شما پس از تاریخ انقضا نام دامنه به ما اطلاع می دهد بیانگر رضایت شما از چنین انتقال دامنه منقضی شده است.


شما مشهور هستید و موافقت می کنید که سیستم انتقال دامنه منقضی شده ممکن است از طریق تنها یک مشتری انتقال منقضی دامنه تسهیل شود ، یا یک فروش عمومی سریع از طریق چندین واقعه که به نام دامنه علاقه مند هستند ، تسهیل شود. ما نمی توانیم اطمینان دهیم ، و هیچ گونه وعده و قولی نمی دهیم که هرگونه انتقال دامنه منقضی شده با توجه به هرگونه تماس دامنه خاص انجام می شود. شما تأیید می کنید که اکنون ما انجام می دهیم که نباید هیچ یک از عواید را به شما پرداخت کنیم ، در صورت وجود ، ما نیز می توانیم در نتیجه درآمد کسب کنیم. شما همچنین موافقت می کنید که در صورت خاتمه خدمات تماس منطقه شما توسط ما به موجب این توافق نامه ، ما نیز ممکن است ثبت نام دامنه شما را به ثبت دامنه اینترنتی OnlineNIC یا جشن تولد سوم منتقل کنیم ، بدون آنکه مسئولیت قانونی بر عهده شما باشد یا وظیفه جبران شما اتصال از طریق آن


اگر تماس دامنه به شخص ثالث حراج شود ، ممکن است ما نیز خدمات ثبت نام منطقه را به چنین جشن سوم منتقل کنیم. در این صورت ، سومین جشن تولد که فروش عمومی برای پیشنهادات نام منطقه را بدست آورد ، خدمات نام دامنه را با کنترل اطلاعات ثبت دامنه اینترنتی  WHOIS و تنظیمات DNS کنترل می کند. علاوه بر این ، شما می توانید خدمات ثبت نام دامنه قبل از پایان مدت تمدید را بهتر کنید ، زیرا مدت زمان تجدید برای شما اعمال می شود. ما موظف نیستیم با شما تماس بگیریم تا هشداری را به شما ارائه دهیم که خدمات ثبت نام تماس دامنه یا به حراج گذاشته شده اند. ما لازم نیست که هیچ یک از عوایدی را که ممکن است ما بدلیل چنین مزایده ای بدست آوریم ، پرداخت کنیم.


مشتریان جدید از طریق عکسهای فوری و / یا انتقال دامنه منقضی شده. اگر شما در حال ثبت نام دامنه هستید که در آن ثبت نام کرده اید و هنوز در زمان خرید از طریق OnlineNIC حذف نشده اید ، به خوبی می دانید و موافقت می کنید که مدت زمان ثبت نام شما ممکن است برای یک دوره 365 روز از اصل باشد تاریخ انقضا برای تماس منطقه بلافاصله قبل از خرید شما ، زیرا ثبت نام نتیجه نهایی انتقال دامنه منقضی شده است. دیگر از عدم امکان استفاده از دامنه از زمان تبدیل شدن به آن منقضی شده و تا زمانی که قادر به استفاده از منطقه به حساب خود باشید ، دیگر جبران نخواهید شد. توجه: حقوق شما برای تماس با منطقه برای هر نود (90) روز ثبت نام از تاریخ منقضی شدن دامنه ، قبل از خرید ، بدون کلمه ، با اختیار OnlineNIC قابل انتقال به هیچ کس و نه ثبت نام نیست. علاوه بر این ، مسئولیت این است که قبل از ثبت نام ، تأیید کنید که آیا کدام دامنه حقوق همه ما را نقض می کند. اگر نام دامنه شما ثبت نام کرده اید به نقض حقوق شخصیت های دیگر ، کاملاً کاملاً براساس اختیارات آنلاین ، بستگی دارد ، OnlineNIC باید صحیح باشد که ثبت نام شما را هم اکنون لغو کند. اگر حق شما خاتمه یابد ، تنها راه حل شما فقط به بازپرداخت نسبت به نرخ پرداخت شده برای ما محدود می شود.

الزامات ONLINENIC

1. OnlineNIC عقیده دارد تا مطابق با همه عبارات و شرایط موجود در این توافق نامه باشد.

2. OnlineNIC موافقت می کند که دستگاه ثبت نام در زمان واقعی را به اعضا ارائه دهد.

3. OnlineNIC هر چند وقت یکبار به روزترین قیمت های عمده فروشی و خط مشی اعضا را در وب سایت www.Onlinenic.Com راه اندازی می کند.

4- OnlineNIC تضمین نمی کند که هر یک از اعضای زن و مرد به طور خاص از این تغییرات قیمت مطلع می شوند.

5. OnlineNIC دستگاه استعلام خودکار را برای استعلام ارائه می دهد.

تعهدات عضو

به عنوان بخشی از ثبت دامنه های مرحله اوج ، عضو باید کلیه اطلاعات مورد نیاز در سایت اینترنتی www.Onlinenic.Com را ارسال کند.


عضو موافقت می کند که کلیه فناوری ها و محدودیت های لازم را گسترش داده و به مرحله اجرا درآورد تا از اتصال آن به OnlineNIC اطمینان حاصل شود و کلیه انتقال ها تضمین می شود. هر انتقال از این طریق باید تأیید شود و هر ارتباط با OnlineNIC با استفاده از رمز ورود عضو به پایان می رسد ، که در صورت نیاز به تشخیص بنیاد ، کارمندان خود را فاش می کند و باید ظرف 4 ساعت از اطلاع از کلید آن به OnlineNIC اطلاع دهد. یا گذرواژه به هر طریقی به خطر افتاده است.

https://hostingcompany.blogsky.com/1398/11/21/post-1/%d8%b3%d8%b1%d9%88%d8%b1-%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%aa%db%8c%da%a9-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%87%d8%b1-%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a2%d9%86-%d8%a8%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%af%d8%9f

این عضو باید کلیه کارمندان ، پیمانکاران یا خرده فروشان حیاتی را که دارای آموزش و دانش فنی کافی هستند ، پاسخ دهد و به همه مشکلات فنی در مورد استفاده از OnlineNIC یا نرم افزار آن در کنار سیستمهای خود پاسخ دهد.


عضو موافقت می کند که به مناسبت مشکلات فنی غیرمنتظره ، یا هر زمان که از طریق OnlineNIC ضروری به نظر برسد ، OnlineNIC ممکن است علاوه بر این در اختیار خود باشد. دسترسی موقت از عضو به www.Onlinenic.Com را به طور موقت از بین می برد


نماینده فروش مخالف قانون برای نمایش آرم ICANN یا ICANN-Accredited Registrar یا از هر پرونده دیگری است که خود را از طریق ICANN معتبر معرفی می کند ، مگر اینکه مجوز کتبی ایکان را برای انجام این کار صادر کند.


هر تسویه حساب ثبت شده توسط نماینده فروش از کلیه مقررات توافق نامه ثبت و اعلامیه های مورد نیاز با استفاده از توافق نامه اعتبار سنجی ثبت نام ICANN و هرگونه سیاست اجماع ICANN استفاده می کند ، و از ثبت کننده حمایت کننده آگاه می شود یا روشی را برای تشخیص ثبت کننده حمایت کننده ارائه می دهد ، که شامل موارد زیر است. پیوندی به ارائه دهنده جستجوی InterNIC Whois.


نمایندگی فروش باید در صورت استعلام از خریدار ، ثبت کننده حمایت را کشف کند.


نمایندگی فروش باید اطمینان حاصل کند که شناسنامه و سوابق تماسی تهیه شده توسط مشتری برای هرگونه مالکیت شخصی یا ارائه دهنده ثبت پروکسی که با کمک نماینده فروش در ارتباط با هر ثبت نام تهیه شده یا در دسترس قرار گرفته باشد ، می تواند به ثبت یا سپرده گذاری شود و یا در سپرده یا در اختیارتان باشد ، در زمان برگزاری انتخابات برای استفاده از چنین سرویس های حریم خصوصی یا پراکسی که داده های آنها همیشه در حال اسکان نیست ، یک کلمه آشکار را به چنین مشتریانی نشان دهند. در صورت استفاده از سپردن ، توافق نامه سپردن حداقل این امکان را فراهم می کند که پرونده هایی برای ثبت در ثبت نماینده ثبت شود که نمایندگی فروش را نقض تسویه حساب نمایندگی می کند و چنین نقض هایی برای خریداران یا سرگرمی عمومی مضر است. در صورتی که به نظر می رسد ICANN یک نرم افزاری داشته باشد که به نمایندگی های فروشندگان حفظ حریم خصوصی یا سوابق ثبت نام پروکسی به صورت مجزا ، محبوبیت خاصی را کسب کند ، و نمایندگی نمایندگی فروش سایر معیارهای نصب شده از طریق ICANN را مطابق با آیین نامه خود برآورده کند ، نمایندگی فروش پذیرفته خواهد شد. ایکان برای چنین شهرتی.


با رعایت موافقت نامه اعتبار سنجی ثبت (بخش "RAA") بخش 3.15 - که با استفاده از ICANN درخواست می شود ، نماینده فروش وظیفه دارد تا پیوندی را به وب سایت ایکان ارائه دهد.


ICANN یک وب سایت آکادمیک منتشر کرده است که خلاصه عبارات توافق نامه اعتبار سنجی ثبت احوال و سیاست های اجماع مرتبط (از تاریخ این توافق نامه ، واقع در:

. شما باید پیوندی به این صفحه وب در هر وب سایتی که بتواند برای ثبت نام دامنه یا تمدید آن ایجاد کند بدون شک در اختیار دارندگان نام ثبت شده خود حداقل با صمیمیت پیوندهای خود به دستورالعمل ها یا اطلاعیه های مورد نیاز برای نمایش تحت اجماع ICANN ارائه دهید. سیاست های.


شما باید از کلیه مشتریان و خرده فروشان خود بخواهید که به تسویه حساب ثبت دیجیتالی یا مقاله ای وارد شوند. هرگونه تسویه حساب ثبت نام شما با مشتریان و خرده فروشان خود از کلیه مقررات و اعلامیه های تسویه حساب ثبت احتیاج دارید که از طریق RAA و هرگونه سیاست اجماع ایکان تهیه می شود.


هر اصطلاح و شرایط دیگری که از طریق تجدید نظر در RAA توسط ICANN تأثیر بگذارد یا از طریق ظهور هرگونه سیاست اجماع اصلاح شده یا جدید ICANN تأثیر بگذارد ، چه Onlinenic چه در حال حاضر یا نه نیست ، کلمه چنین اصلاحات ، اصلاحات و یا سیاستهای جدیدی را برای شما بیان می کند.


Onlinenic باید در صورت عدم برخورداری از هرگونه شرایط تعیین شده در این بخش 5 ، بدون هیچ گونه تأخیری این توافق نامه اعضا را ، بدون کلمه یا معالجه مناسب ، خاتمه دهد.

اگر عضو عمداً حقایق نادرست یا غیرقابل اطمینان را ارائه دهد ، یا نتواند صحیح کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد